کد خبر : 1857793 | 15 آذر 1401 ساعت 22:44 | 22.2K بازدید | 4 دیدگاه

رکراکی: گلر مراکش یکی از بهترین‌‌های دنیا است

ولید رکراکی، سرمربی مراکش، بعد از پیروزی مقابل اسپانیا و صعود به یک‌چهارم جام جهانی گفت این پیروزی برای مراکش و آفریقا یک افتخار تاریخی است.

رکراکی: گلر مراکش یکی از بهترین‌‌های دنیا است

به گزارش "ورزش سه"، شیرهای اطلس امشب در قطر کاری کردند که برای همیشه در تاریخ فوتبال مراکش به نام بازیکنان حاضر در میدان و سرمربی‌شان، ولید رکراکی، ثبت خواهد شد.

مراکشی‌ها امشب موفق شدند در پایان 120 دقیقه بازی اسپانیا را بدون گل متوقف کنند و در ضربات پنالتی با برتری 3-0 تیم بزرگ اروپایی را شکست داده و برای اولین بار در تاریخ‌شان راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی شوند.

1776499

رکراکی در پایان بازی در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت:

شب تاریخی، هم برای مراکش هم برای آفریقا
از صعودمان آنقدر خوشحالم که انگار دارم روی ابرها راه می‌روم. این برای مراکش یک شب تاریخی است. همینطور برای آفریقا.
اگر اشتباه نکنم از سال 2010 تا امروز هیچ تیم آفریقایی به یک‌چهارم نهایی جام جهانی صعود نکرده بود. ما از اول گفته بودیم که به عنوان نماینده آفریقا در این بازی تلاش می‌کنیم و هدف‌مان صعود به یک‌چهارم است.

عملکرد مراکش در جریان بازی
اگر بازی را دیده باشید حتما با من موافقید که از نظر تاکتیکی بی‌نظیر بودیم و هیچ فضایی در اختیار اسپانیا قرار ندادیم. مهم این بود که از تمام توان‌مان استفاده کنیم تا در پایان بازی نتیجه هر چه باشد احساس افسوس خوردن نداشته باشیم. این عهدی بود که با بازیکنان بستیم.

پیروزی در ضربات پنالتی
در ضربات پنالتی شما برای پیروزی به کمی شانس هم احتیاج دارید. ولی ما می‌دانستیم که دروازه‌بان بزرگی داریم که یکی از بهترین‌های دنیا است. کسی که ما را به مرحله یک‌چهارم نهایی رساند.

دیدگاه‌ها