کد خبر : 1857801 | 16 آذر 1401 ساعت 00:06 | 40.2K بازدید | 6 دیدگاه

باید باور کنیم که در یک چهارم نهایی هستیم

فروتنی عجیب ستاره مراکش: شانس آوردم

یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی مراکش، در گفت‌وگوی کوتاهی درباره پیروزی مقابل اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر صحبت کرد.

فروتنی عجیب ستاره مراکش: شانس آوردم

به گزارش ورزش سه، تقابل تیم‌های مراکش و اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، در وقت قانونی و وقت‌های اضافه، با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی، تیم صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی را مشخص کند.

در ضربات پنالتی این مسابقه، عبدالحمید صابری، حکیم زیاش و اشرف حکیمی برای مراکش گلزنی کردند و تنها بدر بنون ضربه پنالتی خود را از دست داد، اما در طرف مقابل، بازیکنان اسپانیا موفق نشدند هیچکدام از پنالتی‌های خود را تبدیل به گل کنند تا  تیم ملی مراکش به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی مراکش، پس از پایان این بازی اظهار داشت: ما حمایت و انرژی مثبت هوادارانی را که در استادیوم حضور داشتند، احساس می‌کردیم. تمرکز ما بسیار بالا بود و خوشحالم که توانستیم تماشاگران را خوشحال کنیم. حالا باید باور کنیم که در یک چهارم نهایی جام جهانی هستیم.

او که موفق شد ضربات پنالتی بوسکتس و سولر را مهار کند، در این باره عنوان کرد: ترکیبی از شانس و حدس بود؛ نمی‌توانم چیزی بیشتر از این بگویم.

1776564

دیدگاه‌ها