کد خبر : 1857807 | 16 آذر 1401 ساعت 01:11 | 50K بازدید | 4 دیدگاه

سانتوس: مشکل با رونالدو؟ او کاپیتان واقعی است

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، بعد از پیروزی درخشان شاگردانش بر سوئیس گفت هیچ مشکلی با رونالدو ندارد بلکه سالها است با او دوست است و کریستیانو نقش یک کاپیتان را به خوبی بازی می‌کند.

سانتوس: مشکل با رونالدو؟ او کاپیتان واقعی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال امشب عملکردی فوق‌العاده داشت و موفق شد در مقابل سوئیس جشنواره گل به راه انداخته و در دیداری که در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی برگزار شده بود این تیم را 6-1 در هم بکوبد.

یکی از اتفاقات مهم این مسابقه که چند سوال خبرنگاران از سرمربی پرتغال به آن اختصاص داشت نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو در ابتدای بازی و به میدان رفتن گونچالو راموس به جای او بود. ستاره جوانی که از قضا خوش درخشید و موفق شد هت‌تریک کند.

1776610

فرناندو سانتوس در پایان بازی در پاسخ به خبرنگاران گفت:

شب عالی پرتغال؟
بی عیب و نقص نبودیم ولی امشب خیلی خوب نتیجه گرفتیم. در تمام دقایق مسابقه با روحیه عالی و تمرکز صد در صدی کار کردیم. بازی عالی‌ای بود ولی مهم این است که حالا تواضع در پیش بگیریم و مغرور نشویم.

به میدان رفتن راموس به جای رونالدو؟
آنها بازیکنان متفاوتی هستند. قبل از بازی هم گفتم که ملاک ما ویژگی‌های هر بازی است. ما دالوت را هم بازی دادیم و کانسلو را نیمکت‌نشین کردیم. علتش تفکر من درباره پازل تاکتیکی هر بازی است. همینطور که قبلا هم گفتم هیچ مشکلی بین ما و بازیکنان نیست. ما سالها است با هم دوست هستیم. همه چیز عالی است و کریستیانو مثل یک کاپیتان واقعی الگوی بازیکنان است.

تاکتیک سوئیس در بازی امشب
آنها با سیستم 4-2-3-1 بازی کردند که تغییری جزئی در آن داده بودند. در لیگ ملتها با همین سیستم مقابل ما بازی کردند. ما در آن بازی خوب نبودیم و آنها تصمیم گرفتند با همان تاکتیک به مصاف ما بروند. وقتی صفرویچ را وارد زمین کردند دو مهاجمه شدند و ما گل خوردیم. نباید در ادامه چنین گلهایی دریافت کنیم.

بازی با مراکش در یک‌چهارم نهایی؟
پیش‌بینی کردن بازی‌های بعدی کار غلطی است. دشواری‌هایی که در مقابل آنها در جام جهانی 2018 داشتیم را فراموش نکرده‌ام (بازی پرتغال و مراکش در مرحله گروهی که با گلزنی کریستیانو رونالدو با پیروزی 1-0 پرتغال به پایان رسید).

دیدگاه‌ها