کد خبر : 1857808 | 16 آذر 1401 ساعت 01:11 | 199.2K بازدید | 30 دیدگاه

او را به قطر نبردی اما شبحش اینجا بود

تحقیر جنجالی انریکه توسط دوست صمیمی راموس!

حمایت از سرخیو راموس، یک شادی مشترک را پس از حذف اسپانیا به نمایش گذاشته است.

تحقیر جنجالی انریکه توسط دوست صمیمی راموس!

به گزارش "ورزش سه"، روزشمار آغاز جام جهانی به سمت شروع بزرگترین تورنمنت فوتبالی پیش می رفت و لیست بلند بالایی از ستارگان مختلف، پیش روی لوئیس انریکه قرار داشت و سرمربی تیم ملی اسپانیا، می بایست نفرات مورد نظرش را برای حضور در جام جهانی انتخاب می کرد. 25 روز پیش بود که فهرست اولیه لاروخا اعلام شد که اثری از سرخیو راموس در آن دیده نشد.

مدافع پاریس که امیدوار بود پنجمین حضور در جام جهانی را تجربه کند، از سوی انریکه به تیم ملی دعوت نشد و پس از آن، اطلاعیه ای را صادر کرد. راموس گفت: «جام جهانی؟ قطعاً این یکی از رویاهای بزرگی بود که می خواستم آن را محقق کنم. تماشای جام جهانی از خانه برای من سخت است اما هر روز خورشید طلوع می کند. چیزی مرا تغییر نخواهد داد. نه ذهنتم، نه اشتیاقم، نه پشتکارم و نه تلاش و فداکاری ام برای فوتبال تغییر نخواهند کرد.»

1776612

اسطوره سابق رئال مادرید جایی در فهرست اولیه نداشت. با این حال، اخباری مبنی بر احتمال تغییرات در این لیست و تا قبل از ددلاین تعیین شده توسط فیفا به گوش رسید. راموس در مصاحبه جدیدی گفت: «همه می دانند پوشیدن پیراهن اسپانیا برای من چه معنایی دارد. تا زمانی که هنوز بازی می کنم، امیدم را برای دعوت شدن به تیم ملی از دست نمی دهم. برای تیم ملی اسپانیا در تورنمنت مهمی چون جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.»

1776614

با وجود این گمانه زنی ها، اما اثری از راموس در فهرست نهایی لاروخا نبود و انریکه ترجیح داد تا بدون مدافع پاریس عازم جام جهانی شود. عدم انتخاب او، واکنش هایی را نیز در پی داشت. اشرف حکیمی، هم تیمی راموس در پاریس، با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود نوشت: «سرخیو راموس بهترین مدافع جهان است.» او یک ایموجی تشویق را نیز در پایان توییتش قرار داد و اینگونه از رفیق صمیمی خود حمایت کرد.

اما عملکرد اسپانیا در جام جهانی بسیار دور از انتظار بود. آنها با شکست برابر ژاپن، به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شده و برابر مراکش نیز در ضربات پنالتی تن به شکست دادند. در روزی که شاگردان انریکه پنالتی زن نبودند، یاسین بونو موفق شد ضربات پابلو سارابیا، کارلوس سولر و سرخیو بوسکتس را مهار کند و اشرف حکیمی، هم تیمی راموس در پاریس نیز پنالتی آخر مراکش را با ضربه ای چیپ وارد دروازه اونای سیمون کرد تا تیم شایسته ولید الرکراکی، در مجموع با نتیجه سه بر صفر، راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

1776616
1776611

اما به محض پایان دیدار مراکش و اسپانیا، فضای مجازی پر شد از ویدیوی شادی این بازیکن و مقایسه آن با خوشحالی های او در لباس پاریس. در واقع حکیمی پس از قطعی شدن پیروزی مراکش مقابل اسپانیا، یک نوع حرکت خاص را به مانند راه رفتن اردک به نمایش گذاشت. کاری که پیش از این نیز در پاریس و با راموس انجام داده بود.

هواداران فوتبال در فضای مجازی معتقد هستند که حکیمی عمدا این شادی را پس از حذف اسپانیا انجام داده تا بدین شکل خط خوردن راموس از فهرست نهایی انریکه، به سرمربی لاروخا یادآوری کنند. هنوز حکیمی واکنشی به این مسئله نشان نداده ولی چیزی که مشخص است، او همان شادی را به نمایش گذاشت که چند باری پس از گلزنی برای پاریس، با راموس انجام داده بود.

1776613

دیدگاه‌ها