کد خبر : 1857811 | 16 آذر 1401 ساعت 01:32 | 46.2K بازدید | 5 دیدگاه

صحبت‌های احساسی سفیان امرابط با اشک

تا صبح نخوابیدم اما نمی‌توانستم کشورم را رها کنم

ستاره مراکش در جدال با اسپانیا در پایان این دیدار که با برتری نماینده آفریقا در ضربات پنالتی همراه بود، با صحبت‌هایی احساسی از حس و حال خود گفت.

تا صبح نخوابیدم اما نمی‌توانستم کشورم را رها کنم

به گزارش "ورزش سه"، مراکش موفق شد در ضربات پنالتی و با نمایشی درخشان در جریان بازی، اسپانیا را شکست دهد و اکنون به عنوان تنها نماینده آفریقا در این مرحله، باید برابر حریف بعدی خود قرار گیرد.

سفیان امرابط یکی از ستاره‌های پرتلاش مراکش در این جدال بود که پیش از این بازی با مصدومیت شدیدی از ناحیه کمر هم مواجه بود اما در نهایت ترجیح داد کار را در ترکیب تیمش دنبال کند. او بعد از این پیروزی بزرگ در شرایطی که اشک می‌ریخت گفت: من بسیار احساساتی هستم. نمی دانستم می توانم این بازی را انجام دهم یا نه. دیشب تا ساعت 3 صبح با فیزیو بیدار بودم، قبل از بازی هم آمپول زدم. من نمی‌توانستم هم‌تیمی‌ها و کشورم را رها کنم.

1776627

سفیان امرابط که شبی موفق در تقابل با بازیکنان اسپانیا در دوئل‌ها و حضور موفق در فاز تهاجمی تیمش پشت سر گذاشت، حضورش در این جدال توانست تاثیر بزرگی برای دستیابی این تیم به سهمیه صعود به مرحله بعدی به جا بگذارد. بازیکنی که تاثیر بزرگی سیستم ولید رکراکی دارد و توانایی فوق العاده‌ خود را برابر اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر 2022 به رخ کشید.

این نمایش در شرایطی از سوی این بازیکن در جدال با اسپانیا ثبت شده که علی رغم مصدومیت و نظر پزشکی، در ترکیب حضور یافته و توانست به هم‌تیمی‌های خود برای دستیابی به این اتفاق بزرگ کمک بزرگی کند.

دیدگاه‌ها