کد خبر : 1857812 | 16 آذر 1401 ساعت 01:35 | 53.8K بازدید | 10 دیدگاه

پاداش فیفا به تیم شگفتی ساز :

هفده میلیون دلار نقد در خزانه مراکش

مراکشی‌ها با عبور از سد اسپانیا اکنون موفق شده‌اند جایزه 17 میلیون یورویی حضور در جمع هشت تیم از سوی فیفا را برای خود تضمین کنند.

هفده میلیون دلار نقد در خزانه مراکش

به گزارش "ورزش سه"، نماینده آفریقا که توانست در پایان ماراتن 120 دقیقه‌ای برابر اسپانیا در نهایت در ضربات پنالتی یکی از مدعیان این جام را کنار بزند و اکنون در جمع هشت تیم حضور یافته، جایزه 17 میلیون یورویی فیفا به تیم‌های حاضر در این مرحله را در خزانه خود دارد.
با این حال این تیم قطعا بعد از این پیروزی بزرگ جایزه و افتخار بزرگتری را نشانه گرفته است؛ آنها در صورتی که از حریف مرحله بعدی خود عبور کنند و به مرحله نیمه نهایی راه یابند، حتی در صورت کسب رتبه چهارم حداقل 27 میلیون دلار و در صورت کسب رتبه سوم 30 میلیون دلار دریافت خواهند کرد. این در حالیست که جایزه حضور در فینال مسابقات نیز 42 میلیون دلار از سوی فیفا اعلام شده است.

1776447

فیفا 440 میلیون دلار به 32 تیم شرکت کننده در مرحله نهایی جام جهانی 2022 قطر تقسیم خواهد کرد. اگر شیرهای اطلس به این مسیر خود ادامه دهند، سهم زیادی از این جایزه را به خزانه فدراسیون خود واریز خواهند کرد. در واقع مراکش در صورت صعود به مرحله نیمه نهایی حداقل 27 میلیون دلار در صورت کسب رتبه چهارم دریافت خواهد کرد. اگر مراکش در جایگاه سوم قرار گیرند، این مبلغ 30 میلیون دلار خواهد بود. هرچند شاید این تنها یک رویاپردازی بزرگ باشد خصوصا با نمایشی که امشب پرتغال به عنوان حریف بعدی آنها، با برتری شش گله مقابل سوئیس به جا گذاشت و اکنون در انتظار آنهاست.

دیدگاه‌ها