کد خبر : 1857834 | 16 آذر 1401 ساعت 09:22 | 6.2K بازدید | 2 دیدگاه

تصمیم سازمان لیگ، خیبر یک فصل محروم از جام حذفی

تیم خیبر به دلیل انصراف از حضور در مرحله سوم جام حذفی که در روزهای 20 و 21 آذر برگزار می شود، یک فصل از مسابقات جام حذفی کنار گذاشته می شود.

تصمیم سازمان لیگ، خیبر یک فصل محروم از جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، مرحله ماقبل یک شانزدهم نهایی جام حذفی هفته آینده و در روزهای 20 و 21 آذر برگزار می شود. طبق برنامه خیبر خرم آباد میهمان تیم مس شهر بابک است. خیبر خرم آباد که با رهبری فراز کمالوند عملکرد خوبی در مسابقات این فصل رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ یک داشته و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بشمار می رود، به خاطر تمرکز روی این مسابقات از حضور در جام حذفی انصراف داده است. به خصوص که ضریب موفقیت تیم های دسته اولی در جام حذفی به دلیل رویارویی با تیم های پر مهره و مدعی لیگ برتر در مراحل مهم خیلی بالا نیست. با اتخاذ این تصمیم جریمه نقدی و هم چنین محرومیت از حضور در مسابقات فصل بعد جام حذفی در انتظار تیم خیبر خرم آباد خواهد بود.

امیر حسین روشنک، مسئول برگزاری بازی های جام حذفی در این باره می گوید:« مسابقات مرحله سوم در روزهای ۲۰ و ۲۱ آذر برگزار خواهد شد و هر تیمی که در این مرحله از مسابقات انصراف بدهد با جریمه سنگین نقدی و یک فصل محرومیت از حضور در جام حذفی مواجه خواهد شد.»

برنامه بازی ها در مرحله سوم مسابقات جام حذفی از این قرار است:

شهید اورکی اسلامشهر - آریو اسلامشهر
فجرشهیدسپاسی شیراز – پشتیبانی نزاجا خراسان رضوی
ایمان سبز شیراز- ابوذر کنگان
خوشه طلایی ساوه- شهرداری آستارا
استقلال ملاثانی – پانیک تالش
مس شهربابک – خیبرخرم آباد
آرمان گهرسیرجان – داماش پارسه تهران
هرنگ جوان بستک – شهرداری همدان
چوکا تالش- بعثت کرمانشاه
چادرملو اردکان – خلیج فارس ماهشهر
ون پارس اصفهان – ستارگان کرمانشاه
استقلال خوزستان – داماشیان گیلان
پارس جنوبی جم – شمس آذر قزوین
دریای کاسپین( رایکا) بابل- شهرداری بابلسر
سایپا تهران – پاس همدان

1704235

گفتنی است، مرحله یک شانزدهم نهایی که مرحله چهارم جام حذفی می شود، با حضور تیم های لیگ برتری برگزار خواهد شد. سازمان لیگ برای برگزاری بازی های این مرحله در پایان هفته پانزدهم برنامه ریزی کرده است. به واقع مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با حضور تیم های لیگ برتری بین هفته پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر برگزار می شود.

دیدگاه‌ها