کد خبر : 1857838 | 16 آذر 1401 ساعت 09:20 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

گونچالو راموس: چنین چیزی را در رویا هم نمی‌دیدم

گونچالو راموس، مهاجم پرتغالی، از این که در اولین حضورش در جام جهانی موفق به ثبت هت تریک شده ابراز خوشحالی کرد.

گونچالو راموس: چنین چیزی را در رویا هم نمی‌دیدم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی سوئیس رفت و با نتیجه 1-6 برابر این تیم به پیروزی رسید.
این پیروزی به معنای صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی است و با درخشش بازیکنی جوان به دست آمد که جانشین کریستیانو رونالدو در ترکیب این تیم در این دیدار شده بود.
راموس که موفق شد در اولین حضورش در ترکیب پرتغال در رقابت‌های جام جهانی 2022 سه گل برای این تیم به ثمر برساند، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان به تحسین او مشغول شدند.

1776570

او در نشست خبری پس از بازی در این باره گفت:« حتی در بهترین رویاهایم هم نمی‌دیدم که در اولین حضورم در ترکیب اصلی پرتغال در جام جهانی بتوانم سه گل به ثمر برسانم. ما باید بازی به بازی پیش برویم و حالا برای بازی برابر مراکش آماده شویم. نتیجه امروز دیگر اهمیتی ندارد. ما باید با تمام وجود در بازی بعدی حاضر شویم.»
این مهاجم پرتغالی در پاسخ به سوالی درباره این که اگر بخواهد آهنگی برای هت تریک کردنش انتخاب کند چه خواهد بود با خنده اظهار داشت:« من آهنگ محبوبی دارم اما کلمات بدی در آن وجود دارد، پس شاید بهتر باشد اشاره‌ای به آن نکنم. آیا باید آهنگ دیگری انتخاب کنم؟ همان آهنگی که وقتی ما گل می‌زدیم پخش می‌شد خوب است، بیاید به همین شیوه ادامه دهیم.»
راموس همچنین درباره این که چه بازیکنانی در طول این مدت الگوی او بودند اضافه کرد:« کریستیانو رونالدو همیشه الگوی من بوده است. او اسطوره بسیاری از کودکان نسل ما است. من همچنین علاقه زیادی به روبرت لواندوفسکی و زلاتان ابراهیموویچ دارم.»

دیدگاه‌ها