کد خبر : 1857842 | 16 آذر 1401 ساعت 09:58 | 11.5K بازدید | 2 دیدگاه

رکراکی: همه آماده هستند برای مراکش بمیرند

ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، از عزم بازیکنانش برای موفقیت و درخشش در جام جهانی 2022 خبر داد.

رکراکی: همه آماده هستند برای مراکش بمیرند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش شب گذشته در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت و با غلبه بر این تیم در ضربات پنالتی موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کند. 
این اتفاق در حالی رخ داد که دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافه به تساوی بدون گل رسیدند و درخشش دروازه‌بان مراکش در ضربات پنالتی بود که توانست آنها را به عنوان تیم برنده راهی مرحله بعدی کند. 
رکراکی در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط این بازی اظهار داشت:« ما می‌دانستیم که مالکیت توپ زیادی در اختیار نخواهیم داشت اما این موضوع باعث نگرانی ما نشد. حتی آلمان یا فرانسه هم مالکیت توپ کمتری نسبت به اسپانیا دارند. برای ما مهم بود که تلاش کنیم. برنامه این بود که هر وقت بازی در دست ما بود حمله کنیم. همه کارشان را به خوبی انجام دادند، خصوصا مهاجمان ما.»

1776530

او در پاسخ به این سوال که واکنشش به این که اولین مربی آفریقایی حاضر در یک چهارم نهایی جام جهانی است چیست گفت:« شاید وقتی پیر شوم از این موضوع بسیار خوشحال باشم اما در حال حاضر فقط برای تیمم و مردم مراکش خوشحال هستم.»
سرمربی مراکش با اشاره به حمایت مردم این کشور از تیمش اضافه کرد:« ما حمایت آنها را حس کردیم، مهم نیست که در مراکش زندگی کنند یا هر جای دیگری از این دنیا. همه مردم مراکش حق این را دارند که اهل این کشور باشند. مهم نیست که من در فرانسه به دنیا آمدم، قلب من متعلق به این کشور است و ما امروز بار دیگر این را به خوبی نشان دادیم.»
این تیم پیش از این شاهد تنش‌هایی بین بازیکنان متولد مراکش و بازیکنان متولد کشورهای اروپایی بود. رکراکی با اشاره به این موضوع ادامه داد:« هرکسی که به تیم ملی ملحق می‌شود آماده است که بجنگد و برای مراکش بمیرد. من این را در خودم می‌بینم، حتی با این که در فرانسه به دنیا آمدم.»
 

دیدگاه‌ها