کد خبر : 1857852 | 16 آذر 1401 ساعت 10:59 | 16.3K بازدید | 7 دیدگاه

استراتژی جالب رکراکی: والدین برگ برنده مراکش در قطر

حضور خانواده بازیکنان مراکش در قطر به سوژه جالبی برای رسانه‎‌ها تبدیل شده است.

استراتژی جالب رکراکی: والدین برگ برنده مراکش در قطر

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش شب گذشته در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. 
کسب این موفقیت قابل توجه برای بازیکنان این تیم باعث شد که بسیاری از رسانه‌ها به شکل خاصی به آنها توجه کنند و یکی از موضوعات قابل توجه در این تیم حضور والدین بازیکنان در قطر برای حمایت از آنها است. 
پیش از این اشرف حکیمی تصویری از مادرش در حالی که روی سکوها حضور داشت منتشر کرده بود. او پس از پیروزی ناباورانه 0-2 برابر تیم ملی بلژیک با انتشار تصویر مادرش که در حال بوسیدن او بود، نوشت:« دوستت دارم مادر.»
اما مادر این ستاره پاری سن ژرمن تنها مادر از جمع بازیکنان تیم ملی مراکش نیست که برای تماشای بازی فرزندش راهی قطر شده است. 
ولید رکراکی و مدیران فدراسیون فوتبال مراکش تصمیم گرفتند که اعضای خانواده بازیکنان تیم ملی این کشور را به صورت خاص و ویژه به تماشای مسابقات جام جهانی 2022 در قطر دعوت کنند. 
همین باعث شده که هتل محل اقامت این تیم در دوحه به نوعی جوی خانوادگی و شبیه به اردوهای تابستانی داشته باشند. 

1776689

یکی از کسانی که در این سفر حضور دارد، فاطمه مادر رکراکی است. او در این باره می‌گوید:« در تمام طول دوران زندگی حرفه‌ای ولید به عنوان بازیکن و مربی، هرگز برای تماشای دیدارهای او سفر نکردم. من 50 سال است در فرانسه زندگی می‌کنم و این اولین بار است که پاریس را برای تماشای رقابتی ترک کردم.»
هر زمان که خانواده بازیکنان مراکش برابر دوربین‌های تلویزیونی قرار می‌گیرند، از عشقی که به فرزندان‌شان دارند و اهمیتی که برای این تیم قائل هستند صحبت می‌کنند. 
جدای از انتشار پست‌های دلگرم کننده در فضای مجازی، ایجاد انرژی مثبت یکی از استراتژی‌های رکراکی و استفاده از آن در زمین برای بازیکنان است. او بلافاصله پس از قبول هدایت مراکش نیز گفته بود که موفقیت بدون رضایت والدین امکان پذیر نیست. 

دیدگاه‌ها