کد خبر : 1857856 | 16 آذر 1401 ساعت 11:35 | 45.3K بازدید | 33 دیدگاه

حمله نویل به رونالدو: همه اشتباه می‌کنند، جز تو؟

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو باید دست از بداخلاقی و گستاخی بردارد.

حمله نویل به رونالدو: همه اشتباه می‌کنند، جز تو؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته بدون حضور کریستیانو رونالدو در ترکیبش به مصاف تیم ملی سوئیس رفت و موفق شد با نتیجه 1-6 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این پیروزی به معنای صعود شاگردان فرناندو سانتوس به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر بود و خوشحالی آنها را پس از بازی به دنبال داشت اما رونالدو حاضر نشد در این خوشحالی با هم تیمی‌هایش شریک شود. 
او که بازی را از روی نیمکت آغاز کرده و در اواخر نیمه دوم به زمین آمده بود، پس از سوت پایان بازی به تنهایی به سوی رختکن رفت تا نشان دهد که علی رغم صعود تیمش به مرحله بعدی، از شرایط راضی نیست. 

1776600

نویل در گفتگو با ITV درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت:« این تصمیم از سوی سانتوس است که رابطه بسیار خوبی در طول این هشت سال با رونالدو داشته است. بسیاری از هواداران رونالدو دوست ندارند واقعیت را به او بگویند اما او باید به حقیقت گوش بدهد و بپذیرد که به روزهای پایانی نزدیک شده است.»
این مدافع سابق یونایتد با اشاره به ناراحتی رونالدو از نیمکت نشینی گفت:« برای من عجیب نبود اگر او امشب به زمین می‌آمد و گل می‌زد اما این بدخلقی و گستاخی باید تمام شود. میراث بلند مدت او مشخص است اما در کوتاه مدت باید بسیار بهتر عمل کند چون آیا سرمربی یوونتوس اشتباه می‌کرد؟ سرمربی منچستریونایتد اشتباه می‌کند؟ و حالا سرمربی پرتغال هم اشتباه می‌کند؟ هر سه نفر آنها رفتاری مشابه با او داشته‌اند و شاید این معنای خاصی برای او داشته باشد.»
 

دیدگاه‌ها