کد خبر : 1857860 | 16 آذر 1401 ساعت 11:57 | 53.1K بازدید | 36 دیدگاه

انتقاد خواهر رونالدو از سانتوس: او را تحقیر کردی!

الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، از تصمیم فرناندو سانتوس برای نیمکت نشین کردن این بازیکن انتقاد کرد.

انتقاد خواهر رونالدو از سانتوس: او را تحقیر کردی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته و در حالی که کریستیانو رونالدو روی نیمکت نشسته بود موفق شد برابر تیم ملی سوئیس با نتیجه 1-6 به پیروزی برسد. 
این پیروزی باعث شد که آنها راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند و حالا باید برابر مراکش قرار بگیرند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود. 
نکته جالب این بازی حضور رونالدو روی نیمکت بود. گونچالو راموس جانشین این بازیکن در ترکیب پرتغال شد و با هت تریک در این بازی جواب اعتماد کادر فنی این تیم را داد اما این اتفاق چندان به مذاق خواهر رونالدو خوش نیامده است. 
الما آویرو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با تصویری از تیم پرتغال پیش از شروع بازی نوشت:« امروز همه ما در کنار هم هستیم، اگر فکر می‌کنید این موضوع حقیقت دارد، من اینجا هستم تا این حقیقت را ببینم.»

1776593

او سپس پیامی از یکی از دنبال کنندگانش که گفته بود باور نمی‌کند رونالدو نیمکت نشین باشد را منتشر کرد و نوشت:« من نمی‌دانم دلیل این اتفاق چیست و درکش نمی‌کنم اما اطمینان دارم که بعدتر پاسخ خوبی از سوی خدا دریافت خواهیم کرد. او هرگز شکست نمی‌خورد، خواهیم دید.»
خواهر این بازیکن پس از سوت پایان بازی به تیم ملی پرتغال به خاطر این پیروزی تبریک گفت و اظهار داشت:« رونالدو جاودانه نیست و برای همیشه بازی نخواهد کرد. متاسفانه او در حال حاضر گل نمی‌زند، سن او بالا رفته و پرتغالی نیازی به او ندارد. ما همیشه درباره چیزهایی که می‌شنویم حرف می‌زنیم، کارهایی که او کرده مهم نیست، همه کارهایش فراموش شده است.»
آویرو با انتقاد از تصمیم سرمربی پرتغال اضافه کرد:« حالا آنها به دنبال بخشش هستند و نیازی به او ندارند. من این موضوع را به یاد خواهم داشت و بعدتر در این باره حرف خواهیم زد. سانتوس باید برای چه چیزی عذرخواهی کند؟ باعث تاسف است که مردی که این همه برای تیمش تلاش کرده به این شکل تحقیر می‌شود! اما بعدتر چیزهای بسیاری خواهیم دید.»
 

دیدگاه‌ها