کد خبر : 1857898 | 16 آذر 1401 ساعت 14:08 | 27.6K بازدید | 15 دیدگاه

رسمی: هازارد از تیم ملی بلژیک خداحافظی کرد

ادن هازارد، ستاره بلژیکی، اعلام کرد که دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی این کشور را ندارد.

رسمی: هازارد از تیم ملی بلژیک خداحافظی کرد

به گزارش "ورزش سه"، تبعات حذف تیم ملی بلژیک از جام جهانی 2022 قطر در مرحله گروهی همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که این اتفاقی تاثیری جبران ناپذیر روی ستاره‌های این تیم داشته است. 
هازارد که در چند فصل اخیر نمایش خوبی در رئال مادرید نداشت اما همیشه مورد اعتماد روبرتو مارتینز بود، حالا تصمیم گرفته است که به حضورش در تیم ملی بلژیک پایان دهد. 
او با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:« امروز صفحه‌ای را ورق زدم و به پایان رساندم. از شما برای عشقی که به من دادید سپاسگزارم. از شما برای حمایت بی‌دریغی که داشتید سپاسگزارم. از شما برای تمام لحظات لذت بخشی که از سال 2008 در کنار هم داشتیم سپاسگزارم. امروز تصمیم گرفتم که به دوران فوتبالم در عرصه ملی خاتمه دهم. نسل بعدی آماده هستند. دلم برای شما بسیار تنگ خواهد شد.»

1776813

روزنامه بلژیکی Het Laatste Nieuws مدعی شده است که هازارد پس از بازی برابر کرواسی و حذف از جام جهانی، تصمیمش را با دیگر بازیکنان بلژیک در میان گذاشته و در این باره با آنها صحبت کرده بود. 
حالا و پس از گذشت شش روز از این اتفاق، نظر او همچنان تغییری نکرد و در نهایت تصمیم گرفت که این موضوع را به صورت رسمی اعلام کند تا یکی از ستاره‌های نسل طلایی بلژیک دیگر جایی در بین شیاطین سرخ نداشته باشد. 

دیدگاه‌ها