کد خبر : 1857914 | 16 آذر 1401 ساعت 16:00 | 16.2K بازدید | 11 دیدگاه

برای رئال و لیورپول رقیب پیدا شد

الخلیفی: کدام باشگاه است که بلینگام را نخواهد؟

ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی، علاقه خود به ستاره انگلیسی دورتموند را پنهان نکرد.

الخلیفی: کدام باشگاه است که بلینگام را نخواهد؟

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام با عملکرد خوبش در بروسیا دورتموند و درخشش در تیم ملی فوتبال انگلیس در رقابت‌های جام جهانی نظر باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله لیورپول و رئال مادرید را به خود جلب کرده است. حالا با توجه به اظهارات رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، مشخص شد که باشگاه پاریسی هم خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن 19 ساله است.

1776845

ناصر الخلیفی در گفت‌وگو با "رادیو مونت‌کارلو" و در مواجهه با پرسشی درباره هافبک انگلیسی دورتموند گفت:«بلینگام چه بازیکن خوبی است. صادقانه باید بگویم که تیم ملی انگلیس خوش‌شانس است که او را دارد. جود یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی ست. او بازیکنی باور نکردنی است و این را در اولین حضورش در جام جهانی می‌بینیم. او در زمین آرامش خاصی دارد و با اعتماد به نفس بازی می‌کند.»

1775471

الخلیفی همچنین درباره انتقال بلینگام گفت:«همه بلینگام را می‌خواهند و من هم نمی‌توانم علاقه‌ام به او را پنهان کنم اما من به باشگاه دورتموند احترام می‌گذارم و به دور از احترام خواهد بود اگر بخواهم در مورد بلینگام صحبت کنم. ما ابتدا با باشگاه دورتموند صحبت خواهیم کرد.»

جود بلینگام که تا پایان ماه ژوئن 2025 با دورتموند قرارداد دارد، تاکنون در 112 بازی برای این باشگاه به میدان رفته و آمار 19 گل‌زده و 21 پاس‌گل برای او به ثبت رسیده است.

دیدگاه‌ها