کد خبر : 1857917 | 16 آذر 1401 ساعت 16:17 | 18.8K بازدید | 4 دیدگاه

بعد از ثبت کلین‌شیت در جام جهانی قطر

سیدحسین، حالا به دنبال رکوردشکنی در لیگ

کاپیتان استقلال در بازی با پرسپولیس به دنبال ثبت هفتمین کلین‌شیت فصل خود است.

سیدحسین، حالا به دنبال رکوردشکنی در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که با نمایش های فوق‌العاده در لیگ برتر موفق شد در لیست نهایی ایران برای جام جهانی قرار بگیرد، در دو مسابقه این تورنمنت هم پیراهن تیم ملی را پوشید و بازی کرد.

حسینی مقابل ولز با نمایشی فوق‌العاده و چند سیو خوب تیم ایران را در بازی نگه داشت و بسته نگه داشتن دروازه خود زمینه ساز تنها برد تیم ملی در جام جهانی شد. او در بازی با ولز ضمن ثبت سومین کلین‌شیت تاریخ تیم ملی ایران در جام های جهانی، اولین دروازه بان استقلالی فوتبال ملی لقب گرفت که در جام جهانی دروازه اش را در یک مسابقه بسته نگه می‌دارد.

جالب اینکه سیدحسین در فصل گذشته لیگ برتر در مجموع 25 بازی‌ای که برای استقلال انجام داد، 18 بار دروازه اش را بسته نگه داشت تا یک رکورد بی نظیر را به ثبت برساند. او حالا با آمار فوق‌العاده ای که از لحاظ کلین شیت دارد، در تلاش است در لیگ جاری نیز برای استقلال مثمرثمر واقع شود.

حسینی در 11 هفته ابتدایی لیگ برتر برای استقلال به میدان رفت و 6 بار دروازه اش را بسته نگه داشت. جالب اینکه مقابل گل گهر و فولاد او در ثانیه های پایانی دروازه اش باز شد اما با همین شرایط هم شانس خوبی برای تکرار رکورد فصل گذشته خود دارد.

1776860

بازی با پرسپولیس دوازدهمین مسابقه ای است که در این فصل کاپیتان آبی ها درون چارچوب تیمش می‌ایستد و بدون شک انگیزه زیادی برای تکرار موفقیت های قبلی در دربی پایتخت دارد. سیدحسین در اولین بازی ای که به عنوان کاپیتان اول استقلال بازوبند کاپیتانی در دربی را بر دست می‌بندد، به عنوان یک بازیکن باتجربه نقش ویژه‌ای را نیز در زمین ایفا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها