کد خبر : 1857919 | 16 آذر 1401 ساعت 16:44 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

شما بازیکنان باید دو برابر تلاش کنید

تاوارز: باید تصمیم بگیریم گریه کنیم یا بخندیم!

سرمربی جدید و برزیلی صنعت نفت اولین مصاحبه خود را پس از نشستن روی نیمکت این تیم انجام داد.

تاوارز: باید تصمیم بگیریم گریه کنیم یا بخندیم!

به گزارش “ورزش سه” دو روز قبل باشگاه صنعت نفت آبادان به طور رسمی از سرمربی جدید و برزیلی خود رونمایی کرد. حالا ادسون تاوارز در اولین گفت و گوی خود در تمرین تیم صنعت نفت آبادان سخنانی مطرح کرده که به شرح زیر است:تمرین را دیدم و خیلی خوب بود. جوی که در آن حضور دارم خیلی خوب بود و سطح بازیکنان بسیار خوب است. مهم این است که سطح تیم پایین نباشد. از مربیان تیم که از تیم حمایت داشته اند نیز قدردانی می کنم.

سرمربی جدید صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: شرایط خوبی در جدول نداریم و آخر هستیم. البته فوتبال این طوری نیست و گاهی تیمی که در قعر جدول است خیلی خوب می‌دود تا شرایط را تغییر دهد و در نهایت نتیجه خوب کسب کند؛ پس می‌توانیم امتیاز جمع کنیم و جشن بگیریم یا موفق نباشیم و گریه کنیم. پس باید تصمیم بگیریم که گریه کنیم یا به جدول برگردیم و به رتبه‌های بالاتر برسیم.

تاوارز ادامه داد: مربی هیچ وقت معجزه نمی‌کند. به طور شخصی و انفرادی هم کسی معجزه نمی‌کند و با با هم بودن می‌توانیم کار کنیم. باید با هم باشیم تا کارهای مهم انجام دهیم. زمانی که ژاپن را ترک کردم و به بزرگترین تیم در اندونزی رفتم، آن تیم در سال ۲۰۱۸ قهرمان شده بود و ۲۰۱۹ یک امتیاز با تیم قعر جدولی فاصله داشت و ما در ادامه از ۱۵ بازی با این تیم اندونزی به ۱۱برد متوالی رسیدیم که آیا فکر می کنید کار من بود؟ خیرکار من نبود و این بازیکنان بودند که این مهم را رقم زدند.

سرمربی برزیلی نفت در پایان گفت: تاریخ نشان خواهد داد که آبادان در سال ۲۰۲۲ انتهای جدول قرار گرفته یا سال خوبی داشته است؛ پس این که خوشحال باشیم یا گریان به خودمان بستگی دارد و باید دو برابر تلاش کنیم. زمان ریکاوری نداریم و هر بازی از این به بعد برای ما یک فینال است. من روی همه شما بازیکنان حساب می کنم.

دیدگاه‌ها