کد خبر : 1857924 | 16 آذر 1401 ساعت 16:57 | 117.1K بازدید | 17 دیدگاه

الکسی لالاس:

رونالدو، عربستان را ول کن و به اینجا بیا!

الکسی لالاس، اسطوره فوتبال آمریکا، از کریستیانو رونالدو خواست پیشنهاد انتقال به عربستان را رد کند.

رونالدو، عربستان را ول کن و به اینجا بیا!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله، در آستانه جام جهانی منچستریونایتد را ترک کرد و حالا اخباری در مورد مذاکره این بازیکن برای انتقال به النصر عربستان و حتی توافق با این باشگاه متمول، منتشر شده است. اما الکسی لالاس، ستاره سابق تیم ملی آمریکا، مدعی شد او در لیگ این کشور پیشرفت بیشتری داشته و می تواند برند خود را در آمریکا تاسیس کند.

الکسی لالاس گفت: "به نظر می رسد که رونالدو قصد دارد یک قایق پول درست کرده و در عربستان بازی کند. این انتقال به نوعی دور از چشم و خارج از ذهن شدن است. نمی‌توانم آخرین باری که چیزی درباره لیگ عربستان شنیدیم را به یاد بیاورم. برای بازیکنی که خیلی نگران برند خود بوده و مطمئنا همین حالا پول بیشتری از درآمد این انتقال دارد، این کار عجیبی است. 200 میلیون دلار پول زیادی است، اما اگر من باشم پول کمتری می گیرم و در میامی یا لس آنجلس زندگی می کنم.

1774464

تیمی در MLS نمی‌تواند برای پرداخت چنین دستمزدی رقابت کند، اما انتقال رونالدو ورود به بازار بزرگ آمریکا است و رونالدو همین حالا نیز جذابیت زیادی در این کشور دارد. شاید او در لحظه چنین دستمزدی نگیرد، اما ممکن است برند خود را نیز تاسیس کند. من نمی گویم که کریستیانو رونالدو از اذهان محو می شود یا برند او رشد نمی کند، اما قطعا فکر می کنم که او با حضور در عربستان به اندازه ایالات متحده رشد نخواهد کرد. ما این مورد را در خصوص بازیکنانی چون زلاتان ابراهیموویچ، دیوید بکام، تیری آنری یا وین رونی دیده‌ایم."

دیدگاه‌ها