کد خبر : 1857947 | 16 آذر 1401 ساعت 19:15 | 33K بازدید | 6 دیدگاه

طعنه سرمربی عراق به انریکه: مراقب اطرافیان باش رئیس!

موج انتقاد از لوئیس انریکه به حدی گسترش پیدا کرده که دامنه‌اش حتی به نزدیکان و مورد اعتمادترین افراد به او رسیده است.

طعنه سرمربی عراق به انریکه: مراقب اطرافیان باش رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست اسپانیا مقابل مراکش در مرحله یک‌‌هشتم نهایی جام جهانی قطر و نرسیدن لاروخا به مرحله یک‌هشتم، لوئیس انریکه این روزها در کشورش با حجمی بی‌سابقه از انتقاد و اعتراض مواجه است.

تا جایی که خسوس کاساس، دستیار سابق انریکه در تیم ملی اسپانیا، هم به جرگه منتقدان پیوست. کاساس تا ماه فوریه سال گذشته نفر دوم کادر فنی اسپانیا بود و همه از او به عنوان دستیار اول انریکه و مورد اعتماد‌ترین فرد سرمربی اسپانیا یاد می‌کردند.

کاساس اساسا به این علت از لاروخا و کادر فنی انریکه جدا شد که تیم ملی عراق هدایت این تیم را به عنوان سرمربی به او پیشنهاد داده بود. کاساس در حال حاضر به عنوان سرمربی عراق فعالیت می‌کند.

1776941

سرمربی عراق و کمک‌مربی سابق اسپانیا در یک توییت نوشت:"کسانی که اطراف شما هستند رفتارتان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. پس کسانی را انتخاب کنید که کمک می‌کنند چیزهایی که باید را ببینید نه چیزهایی که دوست دارید. هنر اصلی حل مسائل است و نه به تعویق انداختن آنها".

بلافاصله بعد از انتشار این توییت رسانه‌های اسپانیایی به آن واکنش نشان داده و توییت کاساس را طعنه به لوئیس انریکه توصیف کردند. اما سرمربی عراق بعد از مدت کوتاهی توییتش را حذف کرد تا نشان بدهد دست‌کم در حال حاضر مایل نیست تنش شدیدی بین او و رئیس سابقش شکل بگیرد.

دیدگاه‌ها