کد خبر : 1857955 | 16 آذر 1401 ساعت 19:58 | 12.8K بازدید | 8 دیدگاه

هشدار به انگلیس: دفاع ما برای مقابله با فرانسه کند است

یک ملی‌پوش سابق انگلیسی به گرت ساوت‌گیت هشدار داد که با توجه به سرعت فرانسوی‌ها در حمله کندی خط دفاعی سه‌شیرها می‌تواند نقطه ضعف اصلی‌شان در مقابل فرانسه باشد.

هشدار به انگلیس: دفاع ما برای مقابله با فرانسه کند است

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در حال حاضر با پنج گل زده بهترین گلزن جام جهانی قطر است و در دیدار تیم ملی کشورش مقابل انگلیس به دنبال افزایش این آمار خواهد بود. یکی از ویژگی‌های مهم امباپه سرعت انفجاری او است.

کریس وادل، هافبک سابق تیم ملی انگلیس، با هشدار به گرت ساوت‌‌گیت و ملی‌پوشان انگلیسی در قطر می‌گوید سرعت خط دفاعی سه‌شیرها برای مقابله با خط حمله‌ای مثل خط حمله خروس‌ها و بازیکن سریعی مثل امباپه کافی نیست و این می‌تواند به نقطه ضعف اصلی انگلیس در مقابل این تیم تبدیل شود.

1776953

وادل می‌گوید دیدیه دشان مسلما کیلیان امباپه را به استفاده از کند بودن هری مگوایر و جان استونز تشویق می‌کند. دو مدافعی که در گذشته سابقه ناتوانی در مهار امباپه را داشته‌اند.

ملی‌پوش سابق انگلیس در این باره گفت:"مربی‌ها برای بعضی از بازیکن‌های ستاره از تاکتیک‌های خاصی استفاده می‌کنند. ما چه با دو دفاع وسط یا سه دفاع وسط بازی کنیم قادر نخواهیم بود در مقابل بازیکنی به سرعت امباپه موفق بشویم. سرعت مگوایر و استونز به نظرم کافی نیست و معتقدم فرانسه از این به عنوان نقطه ضعف اصلی انگلیس استفاده خواهد کرد".

1776954

دیدگاه‌ها