کد خبر : 1857982 | 16 آذر 1401 ساعت 23:34 | 8.7K بازدید | 6 دیدگاه

کواچیچ: برزیل همیشه مدعی قهرمانی است

ماتئو کواچیچ، ستاره کرواسی، پیش از دیدار تیمش با برزیل در یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر گفت سلسائو همیشه مدعی قهرمانی در جام‌های جهانی است.

کواچیچ: برزیل همیشه مدعی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه کرواسی پس فردا در یکی از دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2022 به مصاف برزیل می‌رود ماتئو کواچیچ، هافبک این تیم، در نشست خبری پیش از این بازی گفت او و تیمش می‌دانند مقابل یکی از قدرت‌های فوتبال به میدان خواهند رفت و یک بازی بسیار دشوار در پیش دارند.

کواچیچ در این نشست خبری گفت:

1777054

برزیل همیشه مدعی قهرمانی است
برزیل همیشه مدعی قهرمانی در جام جهانی است. ولی تمرکز ما روی خودمان است و روز جمعه هدف‌مان این است که بهترین بازی ممکن را انجام بدهیم.

اهمیت لوکا مودریچ برای کرواسی
همه می‌دانند لوکا چقدر برای کرواسی مهم است. او یکی از بزرگترین ستاره‌های کرواسی، کاپیتان ما و رهبر ما است. به اینکه لوکا را در تیم‌مان داریم افتخار می‌کنیم. بازی کردن در کنار مودریچ و یاد گرفتن از او برای من شخصا باعث افتخار است. او بهترین فوتبالیست تیم ملی کرواسی است.

کرواسی چقدر به پیروزی مقابل برزیل امیدوار است؟
بازی کردن با تیمی در این سطح اصلا ساده نیست. ایده فوتبالی آنها این است که همه را دریبل بزنند و توپ را گل کنند. ولی ما هم تیمی داریم که کاملا آماده است. همانطور که در بازی با ژاپن نشان دادیم چه شخصیت تیمی‌ داریم با قدرت بدنی بالا به مصاف برزیل می‌رویم. من از بازی‌‌هایی که تا اینجا انجام دادیم راضی هستم ولی شکی نیست که می‌توانستیم بهتر کار کنیم. روز جمعه فرصت خوبی است تا نشان بدهیم می‌توانیم بهتر از بازی‌های قبل باشیم.

دیدگاه‌ها