کد خبر : 1857983 | 16 آذر 1401 ساعت 23:51 | 77K بازدید | 19 دیدگاه

بررسی مارکا

گزارش شکست: این پنج نفر اسپانیا را ناامید کردند

روزنامه مارکا در گزارشی از پنج بازیکن تیم ملی اسپانیا به عنوان ستاره‌هایی یاد کرد که با وجود انتظار بالا از آنها در قطر عملکردی به مراتب پایین‌تر از آنچه تصور می‌شد داشتند.

گزارش شکست: این پنج نفر اسپانیا را ناامید کردند

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه داغ شکست مقابل مراکش و حذف شدن از جام جهانی 2022 در اسپانیا همچنان تازه است و در ساعت‌های اولیه نوک تیز پیکان انتقادها لوئیس انریکه به عنوان سرمربی تیم را نشانه گرفته است ولی بازیکنان لاروخا هم از انتقاد مصون نیستند.

روزنامه مارکا در گزارشی از پنج بازیکن اسپانیا به عنوان کسانی یاد کرد که فاصله آنها با انتظارها بیشتر از سایرین بود. مارکا معتقد است این پنج بازیکن درحالیکه به نظر می‌رسید بیشترین شانس را برای درخشش با پیراهن لاروخا دارند اما فاصله زیادی با این تصور داشتند: فران تورس – کارواخال – آنسو فاتی – اریک گارسیا – پدری.

فران تورس: فرصت درخششی که از دست رفت
با وجود دو گلی که فران مقابل کاستاریکا به ثمر رساند عملکرد کلی او در قطر ضعیف بود. او که در بارسلونا رقابت سختی با دمبله و رافینیا دارد می‌توانست از جام جهانی به عنوان فرصتی برای درخشش و تحمیل خود به کادر فنی بارسا استفاده کند اما در این راه کاملا ناکام بود.

1768522

کارواخال: لوئیس انریکه اعتمادش به او را از دست داد
پیش از جام جهانی به نظر می‌رسید او در سمت راست اسپانیا انتخاب بی شک و تردید انریکه باشد ولی سرمربی لاروخا در دو بازی کاستاریکا و ژاپن از آسپیلیکوئتا استفاده کرد و حتی سعی کرد مارکوس یورونته را در پست او امتحان کند. کارواخال در مقابل ژاپن و آلمان بسیار ضعیف نشان داد تا مشخص شود انریکه چرا به او بی‌اعتماد بود.

1777062

آنسو فاتی: تردید درباره آمادگی بدنی ستاره جوان
دقایق اندک به میدان رفتن آنسو فاتی مارکا را به این نتیجه رسانده که او هنوز به صورت کامل از بند مصدومیت رهایی نیافته یا دست‌کم آمادگی بدنی کامل را به دست نیاورده است.

1777063

اریک گارسیا: از بازیکن ثابت لاروخا تا صفر دقیقه بازی در قطر
انریکه که پیش از این گفته بود گارسیا از بازیکنان محبوبش است در قطر به او میدان نداد و حتی ترجیح داد به جای اریک از یک هافبک مثل رودری در پست او استفاده کند.

پدری: او قرار بود هدایت کشتی لاروخا را به عهده بگیرد ولی کشتی‌اش به گل نشست
استراتژی انریکه برای این جام جهانی آن بود که هدایت کشتی لاروخا را به دست پدری بسپارد. اما این استراتژی به شکست انجامید. در بازی مقابل مراکش، امرابط او را به کلی خنثی کرد تا از پدری بازیکنی بدون خطر ببینیم. جام جهانی قرار بود سکوی پرتاب او برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ باشد ولی پدری نتوانست از این فرصت استفاده کند.

1777064

دیدگاه‌ها