کد خبر : 1857985 | 17 آذر 1401 ساعت 00:18 | 20.9K بازدید | 16 دیدگاه

دغدغه آرژانتین: دی‌ماریا خوب شد، دی‌پل آسیب دید

آرژانتین در آستانه بازی حساس یک‌چهارم نهایی مقابل هلند نگران آمادگی هافبک خود رودریگو دی‌پل است.

دغدغه آرژانتین: دی‌ماریا خوب شد، دی‌پل آسیب دید

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین که برای دیدار بزرگ خود با هلند در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر آماده می‌شود امشب یک جلسه تمرینی برگزار کرد. تنها نگرانی آلبی‌سلسته در این تمرین اما شرایط بدنی رودریگو دی‌پل بود.

1777071

در حالیکه چهل و هشت ساعت تا بازی مقابل هلند باقی مانده لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی‌سلسته، نمی‌داند که آیا در روز بازی تمام بازیکنانش را با آمادگی کامل در اختیار خواهد داشت یا نه. یکی از نگرانی‌ها او آنخل دی‌ماریا است که در دیدار مقابل استرالیا در یک‌‌هشتم نهایی به خاطر مشکل عضلانی استراحت کرد. اما دی‌ماریا امشب به همراه دیگر بازیکنان تمرین کرد و به نظر می‌رسد مشکل او برطرف شده است.

اما حالا که مشکل دی‌ماریا برطرف شده اسکالونی با یک مصدوم دیگر مواجه شده است. رودریگو دی‌پل امشب در تمرین آلبی‌سلسته به صورت انفرادی و جدا از دیگر بازیکن‌ها تمرینات سبک و ویژه‌ای را دنبال کرد تا مشخص شود با آسیب‌دیدگی مواجه است.

1777072

چند رسانه آرژانتینی گزارش دادند این هافبک اتلتیکو مادرید از ناحیه همسترینگ احساس درد می‌کند و قبل از آنکه میزان شدت آسیب‌دیدگی احتمالی‌اش مشخص شود باید تست‌های بیشتری را پشت سر بگذارد. به همین علت اسکالونی امشب تصمیم گرفت که او فقط تمرین‌های سبک انجام بدهد تا شرایطش بدتر نشود.

دیدگاه‌ها