کد خبر : 1857986 | 17 آذر 1401 ساعت 00:26 | 33.2K بازدید | 9 دیدگاه

مأموریت مهم به متئو لاهوز و مایکل اولیور

دو داور سرشناس برای برزیل و آرژانتین سوت می‌زنند

کمیته داوران فیفا، اسامی داوران مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی را اعلام کرد.

دو داور سرشناس برای برزیل و آرژانتین سوت می‌زنند

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو روز وقفه در برگزاری مسابقات جام جهانی، اکنون همه در انتظار آغاز دوباره مسابقات و برگزاری مراحله یک چهارم نهایی این پیکارها هستند. روز جمعه ابتدا تیم های کرواسی و برزیل به مصاف هم می روند و سپس آرژانتین باید با هلند روبرو شود.

کمیته داوران فیفا نیز اقدام به معرفی داوران دیدارهای ذکر شده کرد که طی آن، مایکل اولیور 37 ساله دیدار برزیل و کرواسی را قضاوت خواهد کرد. این داور انگلیسی با کمک های استورات برت و گری بسویک این بازی حساس را قضاوت خواهند کرد.

1777073

اولیور به همراه 2 کمک خود، دیدارهای ژاپن و کاستاریکا و همچنین عربستان و مکزیک را قضاوت کرده بود و حالا برای اولین بار دیدار یک کشور از اروپا را سوت می زند. با وجود حضور انگلیس در این مرحله و از آنجایی که برنده بازی برزیل و کرواسی در سمت دیگر نمودار است، فیفا تصمیم گرفت از این داور استفاده کند.

علاوه بر این، متئو لاهوز اسپانیایی نیز قرار است که دیدار حساس میان آرژانتین و هلند را قضاوت کند. او پیش از این، قضاوت دیدار قطر و سنگال و دوئل آمریکا با ایران را بر عهده داشت. با توجه به حذف اسپانیا از دور مسابقات، لاهوز شانس بالایی برای قضاوت دیدار فینال را خواهد داشت.

لازم به ذکر است که با اعلام فیفا، تنها 20 داور در قطر باقی مانده اند و سایر داوران به کشورهایشان برگشته اند.

1777075

دیدگاه‌ها