کد خبر : 1857990 | 17 آذر 1401 ساعت 04:30 | 65.5K بازدید | 13 دیدگاه

استقبال گاکپو از مذاکره و عقد قرارداد احتمالی با یونایتد

جانشین احتمالی رونالدو: به این پیشنهاد فکر می‌کنم

ستاره هلندی باشگاه آیندهوون در مورد احتمال پیوستنش به منچستریونایتد در زمستانی نقل و انتقالاتی پیش رو خبر داد.

جانشین احتمالی رونالدو: به این پیشنهاد فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، منابع مختلفی طی این چند وقت اخیر مدعی شده اند که باشگاه منچستریونایتد به دنبال جذب کودی گاکپو برای پر کردن جای کریستیانو رونالدو است. این بازیکن هلندی در اظهارنظری که اخیرا منتشر شده، اعلام کرد که هنوز صحبتی از سوی باشگاه انگلیسی با او نشده ولی اگر چنین موردی باشد به آن فکر خواهد کرد.

او که تا این جای جام جهانی عملکرد خوبی در ترکیب تیم ملی هلند داشته و سه گل به ثمر رسانده، در خصوص احتمال پیوستن به یونایند افزود: تابستان گذشته به انتقال به منچستریونایتد فکر می کردم، اما وقتی این اتفاق نیفتاد، دیگر پیگیر مذاکرات نبودم. سپس پیشنهاد لیدز رسید و من نسبت به آن مردد بودم. حالا هم منتظر می مانم تا ببینم چه خواهد شد.»

1777088

گزارش ها حاکی از آن است که قیمت گاکپوی 22 ساله پس از پایان جام جهانی قطر به دلیل حضور چشمگیر او در ترکیب تیم ملی هلند از 50 میلیون پوند فراتر خواهد رفت.

این بازیکن مثل رونالدو که احتمالا در عرصه باشگاهی جانشین او خواهد شد، هم اکنون به همراه تیم ملی خود در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 حضور دارد و امیدوار به رسیدن به دیدار پایانی و فتح جام است تا بعد از آن با فراغ بال در مورد پیشنهاداتی که دارد، فکر کند.

دیدگاه‌ها