کد خبر : 1857998 | 17 آذر 1401 ساعت 08:00 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

۳۰ تا ۱۲۰ میلیون قرارداد بازیکنان والیبال نشسته

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان میزان قرارداد بازیکنان والیبال نشسته در لیگ برتر را ۳۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: امسال مبلغ قراردادها برای شرکت در یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

۳۰ تا ۱۲۰ میلیون قرارداد بازیکنان والیبال نشسته

به گزارش "ورزش سه" هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به غیبت تهران در لیگ برتر والیبال نشسته برای چهارمین سال اظهار کرد: امسال ۶ تیم در سوپر لیگ والیبال نشسته حضور دارند که تهران همچون سال‌های گذشته هیچ تیمی در لیگ برتر این رشته ندارد، البته برای جبران این خلاء تیم ملی جوانان با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین در قالب یک تیم از تهران در لیگ برتر والیبال نشسته شرکت کرده که کار پسندیده‌ای است و در پشتوانه سازی این رشته تاثیرگذار خواهد بود و به نفع تیم جوانان است.

وی با اشاره به سرمایه‌ گذاری خوب ۴ تیم مس شهر بابک کرمان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری گنبد و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر والیبال نشسته، خاطرنشان کرد: امسال شرایط برگزاری لیگ برتر والیبال نشسته نسبت به سال‌های قبل بهتر و بازیکنان با انگیزه بیشتری در لیگ شرکت کرده‌اند و تیم‌ها سرمایه‌گذاری بهتری در این رشته داشتند که این مساله در افزایش کیفیت بازی‌ها بی‌تاثیر نخواهد بود.

مربی والیبال نشسته مس شهر بابک همچنین با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی سقف قرارداد بازیکنان نسبت به سال‌های قبل، تصریح کرد: امسال سقف قرارداد بازیکنان برای حضور در یک فصل از رقابت‌های‌ لیگ برتر ۳۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان بود که قطعا این مساله در افزایش انگیزه بازیکنان و بهبود کیفیت بازیها نقش بسزایی خواهد داشت.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید تیم والیبال نشسته مس شهر بابک امسال نیز قهرمان این رقابت‌ها شناخته شود، گفت: هدف ما قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف به سختی تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها