کد خبر : 1858005 | 17 آذر 1401 ساعت 09:40 | 25.4K بازدید | 16 دیدگاه

خشم تن‌هاخ از شکست برابر کادیز: خوابیده بودیم!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از شکست تیمش در دیدار دوستانه برابر کادیز بسیار عصبانی است.

خشم تن‌هاخ از شکست برابر کادیز: خوابیده بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف کادیز رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد. 
اکثر بازیکنان نیمکت نشین این تیم که فرصتی برای درخشش در زمان حضور بازیکنان اصلی در ترکیب این تیم ندارند در این دیدار حضور داشتند و امیدوار بودند که بتوانند روی تن‌هاخ تاثیرگذار باشند تا شاید در ادامه فصل راهی به ترکیب شیاطین سرخ پیدا کنند اما در نهایت اتفاقی که رخ داد برعکس این بود. 
آنها در 15 دقیقه ابتدایی بازی نمایش بسیار بدی ارائه کردند و دو گل را در همان ابتدا از حریف دریافت کردند. این در حالی بود که مارتین دوبرافکا، آرون ون بیساکا، ویکتور لیندلوف و برندون ویلیامر نمایش بسیار بدی داشتند. 

1760247

تن‌هاخ پس از پایان این بازی به تلویزیون منچستریونایتد گفت:« کاملا مشخص است که ما اصلا بیدار نبودیم. انگار تیم در این بازی خوابیده بود. آنها روی هر تغییر فاز دفاعی به گلزنی تهدیدی جدی بودند. ما روی گل دوم اصلا بیدار نشدیم و دفاع بسیار بدی داشتیم. در خط میانی بارها جا ماندیم. چنین اتفاقاتی برای یونایتد غیرممکن و غیرقابل قبول است.»
او با انتقاد شدید از بازیکنانش خصوصا در 15 دقیقه ابتدایی اظهار داشت:« چنین اتفاقاتی هرگز نباید رخ می‌داد و حالا نباید تکرار شود. این استاندارد ما نیست. ما فردا با هم صحبت خواهیم کرد. باید خطی روی این بازی کشید و پیش رفت چون چنین چیزی هرگز نباید در آینده پیش بیاید. ما از این بازی ناراضی هستیم.»
 

دیدگاه‌ها