کد خبر : 1858008 | 17 آذر 1401 ساعت 10:15 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری جام باشگاه‌های جهان کشتی فرنگی

باوجودی که امسال فدراسیون کشتی تمایل به برگزاری جام باشگاه‌های جهان دارد اما به نظر می‌رسد برگزاری این رقابت‌ها در رشته فرنگی منوط به نتیجه فینال آن باشد.

برگزاری جام باشگاه‌های جهان کشتی فرنگی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، فینال لیگ برتر کشتی فرنگی روز جمعه هفته جاری (18 آذر) در سالن هفت‌تیر برگزار خواهد شد. چهار تیم فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، مقاومت البرز و دانشگاه آزاد اسلامی قم در این مرحله حضور دارند که در نیمه‌نهایی سپاهان با مقاومت البرز رقابت خواهد کرد و فولاد به مصاف دانشگاه آزاد خواهد رفت.

برخلاف سال گذشته که لیگ باشگاه‌های جهان برگزار نشد، امسال فدراسیون کشتی تمایل به برگزاری این رقابت‌ها دارد و علیرضا دبیر در جلسه با نمایندگان باشگاه‌ها نیز روی این موضوع تاکید داشته است.

البته که فدراسیون نیز به دنبال این است که یکی از اسپانسرها، هزینه‌های برگزاری این رقابت‌ها را تقبل کند که در رشته آزاد، باشگاه پتروپالایش بلیش تاکستان که عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد، عهده‌دار میزبانی و تقبل هزینه‌های برگزاری لیگ باشگاه‌های جهان شد اما در رشته فرنگی هنوز هیچ تیمی در این خصوص هزینه‌ها را برعهده نگرفته است.

تنها تیم‌هایی که در لیگ فرنگی توان مالی برگزاری جام باشگاه‌های جهان را دارند فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان هستند که البته در بین این دو باشگاه به نظر سپاهانی‌ها تمایل بیشتری به گرفتن میزبانی دارند اما این مسئله منوط به نتیجه‌ای است که این تیم در فینال لیگ کسب خواهد کرد.

طبیعتا کسب عنوان قهرمانی می‌تواند این باشگاه را در مسیر میزبانی از جام باشگاه‌های جهان قرار دهد.

دیدگاه‌ها