کد خبر : 1858010 | 17 آذر 1401 ساعت 10:33 | 47.9K بازدید | 22 دیدگاه

هشدار به رونالدو: احتمال نیمکت نشینی برابر مراکش

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، می‌گوید مشخص نیست که کریستیانو رونالدو برابر مراکش در ترکیب این تیم حضور داشته باشد.

هشدار به رونالدو: احتمال نیمکت نشینی برابر مراکش

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شنبه شب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف تیم ملی مراکش برود. 
آنها موفق شدند قاطعانه‌ترین برد مرحله یک هشتم این مسابقات را به نام خود ثبت کنند و با پیروزی 1-6 برابر تیم ملی سوئیس راهی مرحله بعدی شوند. این پیروزی در حالی به دست آمد که کریستیانو رونالدو روی نیمکت قرار داشت. 
تصمیم سانتوس برای نیمکت نشین کردن این بازیکن با تعجب بسیاری همراه شد اما در نهایت مشخص شد که او تصمیم درستی گرفته و گونچالو راموس به عنوان جانشین این ستاره پرتغالی به خوبی جواب اعتماد این مربی را با هت تریک در این دیدار داد. 

1776608


حالا به نظر می‌رسد که سانتوس قصد دارد این روند را در بازی بعدی برابر مراکش نیز ادامه دهد و این احتمال وجود دارد که رونالدو در این بازی نیز در ترکیب اصلی تیمش غایب باشد. 
سرمربی پرتغال در پاسخ به این سوال که آیا رونالدو برابر مراکش به میدان خواهد رفت گفت:« هنوز مشخص نیست که آیا او در ترکیب قرار دارد یا نه. او بدون شک در تیم ما موثر است. هر بازیکنی که روی نیمکت حضور دارد همراه تیم ماست، حتی اگر در ترکیب اصلی نباشد هم در جریان بازی به زمین خواهد رفت.»
او با تمجید دوباره از رونالدو اضافه کرد:« بسیار مهم است که به الگوی قابل توجه سابقه این بازیکن نگاه کنیم. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست که کاپیتان ما هم به حساب می‌آید. با این حال، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که این تیم را به صورت جمعی در نظر بگیریم.»
 

دیدگاه‌ها