کد خبر : 1858016 | 17 آذر 1401 ساعت 11:54 | 27.4K بازدید | 9 دیدگاه

تقابل پدر و پسر رئالی در اجوکیشن‌سیتی

پیام محبت‌امیز ستاره به مودریچ: می‌بینمت پاپا!

ستاره جوان تیم ملی برزیل با انتشار یک توییت محبت‌آمیز خطاب به مودریچ به استقبال دیدار برابر کرواسی رفت.

پیام محبت‌امیز ستاره به مودریچ: می‌بینمت پاپا!

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال برزیل فردا شب در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر به مصاف کرواسی خواهد رفت. دیداری جذاب که بین پرافتخارترین تیم تاریخ جام‌های جهانی و نایب‌قهرمان دوره گذشته برگزار می‌شود.

در این بین، تقابل ستاره‌های رئال مادرید برابر یکدیگر از جذابیت‌های این بازی خواهد بود. جایی که وینیسیوس جونیور، لوکا مودریچ و رودریگو، سه بازیکن تاثیرگذار ترکیب رئال مادرید، نقشی کلیدی در دیدار فردا شب ایفا خواهند کرد.

اما با وجود رابطه فوق العاده بین این سه نفر، صمیمیت رودریگو و لوکیتا جور دیگری است. وینگر جوان رئال مادرید که به واسطه اختلاف سنی نسبتا زیاد با مودریچ، رابطه فوق‌العاده و توام با احترام با کاپیتان کرواسی دارد، بارها در مصاحبه‌های خود از مودریچ تمجید کرده و او را مانند پدر خودش دانسته:« او واقعا به من کمک می‌کند. بازی با او برای من بسیار آسان‌تر است چون از کیفیت بالایی برخوردار است. او برای من مانند یک پدر است.»

حالا و در آستانه بازی برزیل مقابل کرواسی، رودریگو با انتشار عکسی از خودش و مودریچ در توییتر، برای او نوشته است: "می‌بینمت پاپا"

1777156

گفتنی است دیدار تیم‌های برزیل و کرواسی از ساعت 18:30 فردا شب در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی دوحه به قضاوت مارتین اولیور برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها