کد خبر : 1858018 | 17 آذر 1401 ساعت 12:10 | 13.2K بازدید | 10 دیدگاه

پوچتینو: امباپه نقطه مقابل کین و شبیه رونالدو است

مائوریسیو پوچیتنو، مربی آرژانتینی، از تجربه کار با کیلیان امباپه و هری کین و تفاوت این دو بازیکن صحبت کرده است.

پوچتینو: امباپه نقطه مقابل کین و شبیه رونالدو است

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم ملی فرانسه برابر تیم ملی انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر یکی از حساس‌ترین دیدارهای برگزار شده در این مسابقات به حساب می‌آید. 
هر دو تیم امیدوار هستند که بتوانند با عبور از سد حریف برای دومین دوره متوالی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند و شانس کسب عنوان قهرمانی را افزایش دهند و یکی از جذاب‌ترین تقابل‌ها در این بازی، تقابل هری کین و امباپه است.
پوچتینو در گفتگو با اتلتیک با مقایسه کین و امباپه اظهار داشت:« برخلاف هری، کیلیان بازیکنی است که نیازی دارد مدام در جریان بازی باشد. او می‌تواند پنج یا 10 دقیقه هیچ حرکتی در بازی نداشته باشد، در کار تیمی شرکت کند اما ناگهان ظاهر شود و کاری فوق العاده انجام دهد و باعث پیروزی تیمش شود.»

1731908

او با اشاره به تفاوت آنها گفت:« هری بازیکنی است که نیاز دارد با بازی ارتباط برقرار کند. اما کیلیان درست برعکس است و اگر لمس توپ نداشته باشد هم مشکلی ندارد. او اعتماد به نفس زیادی دارد و می‌داند که وقتی به توپ برسد، می‌تواند حریف را از سر راه بردارد.»
سرمربی سابق تاتنهام و پی اس جی درباره الگوی امباپه اضافه کرد:« من می‌دانم که او همیشه رونالدوی اورجینال را در نظر دارد. رونالدو نازاریو که من بیش از 20 سال پیش مقابلش بازی کردم. اگر بازیکنی از گذشته باشد که شباهتی به امباپه داشته باشد، رونالدوی برزیلی است. آنها در ظرفیت افزایش شتاب، تکنیک، دریبل کردن حریفان و گلزنی شبیه به هم هستند.»

دیدگاه‌ها