کد خبر : 1858019 | 17 آذر 1401 ساعت 12:19 | 34.8K بازدید | 28 دیدگاه

حمایت اسطوره رئال از کریستیانو

رونالدو گل قهرمانی پرتغال را به ثمر می‌رساند!

اسطوره مادریدی‌ها معتقد است پرتغال برای قهرمانی در جام‌جهانی به کریستیانو رونالدو نیاز دارد.

رونالدو گل قهرمانی پرتغال را به ثمر می‌رساند!

به گزارش ورزش سه، در شبی که پرتغال، سوئیس را در هم شکست، کریستیانو رونالدو در دقایق پایانی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، اما میشل سالگادو فکر می‌کند پرتغالی‌ها هنوز هم به او نیاز دارند. میشل سالگادو، مدافع سابق رئال مادرید همچنان معتقد است، کریستیانو رونالدو در فینال جام‌جهانی گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر خواهد رساند.

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، رونالدو را برای بازی در مرحله یک هشتم نهایی خود در روز سه‌شنبه مقابل سوئیس روی نیمکت قرار داد. این اتفاق تنها دو هفته پس از توافق رونالدو و منچستریونایتد برای فسخ قرارداد او رخ داد.

سالگادو در صحبت با Stats Perform توضیح داد که احساس بی‌ارزش بودن در پایان دوران بازی‌اش چه احساسی دارد، اما معتقد است که رونالدو همچنان می خواهد ثابت کند که کسانی که به توانایی او شک دارند اشتباه می کنند.

او گفت:« همه ما باید با تغییرات روبرو شویم، این زندگی ما است و او دائما تحت فشار است اما او باید با آن زندگی کند، همه ما آن را پشت سر گذاشتیم، در یک مقطع زمانی در حرفه خود بسیار مهم بودیم و در مقطعی تغییری رخ می دهد. می‌توانی ببینی که جوان دیگری می‌آید و متوجه می‌شوی که آنها بدون تو بازی می‌کنند و بدون تو برنده می‌شوند. اما واضح است که معنای کریستیانو برای فوتبال بسیار بزرگ است، ما دلتنگ او خواهیم شد. من او را خوب می شناسم و قرار نیست سرش را پایین بیاندازد. او امروز هم به این فکر می کند که گل قهرمانی جام‌جهانی را به ثمر می‌رساند و پرتغال فقط با او قهرمان می شود.«

1776617

سالگادو در سال 2009، مدت کوتاهی پس از آمدن رونالدو از یونایتد، مادرید را ترک کرد و فکر می‌کند که برنده پنج توپ طلا هنوز هم می‌تواند نقش مهمی برای بازی در تیم ملی خود در قطر داشته باشد، تیمی که روز شنبه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مراکش خواهد رفت.

او افزود:» من فکر می کنم باید او را تنها بگذاریم، پرتغال قطعا با او پیروز خواهد شد اگرچه ایده جایگزینی او و استفاده از بازیکن دیگری به جای رونالدو برای مربی کارساز بود اما او شخصیتی دارد که می‌تواند راه‌حل تیم باشد. اگر من مربی بودم و معتقدم فرناندو سانتوس این را می‌داند، اگر می‌خواهید در این جام‌جهانی قهرمان شوید، باید روی رونالدو حساب کنید. این واضح است. آنچه که لازم است این است که رونالدو از نظر ذهنی جایگاه خود را پیدا کند و با تمام توان روی تیم ملی تمرکز کند و قطعا لحظه تغییر برای او فرا خواهد رسید.»

دیدگاه‌ها