کد خبر : 1858023 | 17 آذر 1401 ساعت 12:37 | 30.5K بازدید | 14 دیدگاه

هیچ کس در یونایتد تحسین نمی‌شود

مگوایر: این سه سال چه بر سر من آوردید!

دقایق محدود بازی در منچستریونایتد اعتماد به هری مگوایر در تیم ملی انگلیس را تحت الشعاع قرار نداده است، اما او می گوید بیشترین فشار را در سطح باشگاهی احساس می کند.

مگوایر: این سه سال چه بر سر من آوردید!

به گزارش ورزش سه، هری مگوایر احساس می کند که در منچستریونایتد بسیار بیشتر از تیم ملی انگلیس زیر ذره‌بین است، چرا که این مدافع میانی همچنان در جام جهانی عملکرد خوبی ارائه می‌دهد.

کاپیتان شیاطین سرخ برای تیم گرت ساوتگیت در قطر 2022 عملکرد برجسته‌ای داشته است و هر چهار بازی انگلیس را از ابتدا در ترکیب اصلی بوده و به آنها کمک کرده تا سه کلین شیت کنند. این یک تضاد قابل توجه برای این مدافع ایجاد می کند که در طول یک فصل و نیم گذشته در سطح باشگاهی با مشکل مواجه شده است و پس از مصدومیت دیگر به عنوان گزینه اول زیر نظر سرمربی جدید اریک تن هاخ در نظر گرفته نشده است. خود مگوایر با این مسئله کنار آمده و اذعان دارد که یونایتد در فصل گذشته بسیار ضعیف بود و گفت که احساس می‌کند بیشتر در اولدترافورد زیر ذره‌بین است.

او افزود:« در منچستریونایتد، من بیشتر تحت نظر هستم. هر کاری که انجام می‌دهم آنالیز می‌شود. هر پاسی که می‌دهم آنالیز می‌شود. هر گلی که دریافت می‌کنیم تقصیر یک مدافع است. اگر شما مثل من سه سال در هر هفته بازی می‌کردید متوجه می‌شدید قطعا سال گذشته به اندازه کافی خوب نبوده‌ام اما این فقط درباره من نیست و همه اعضای تیم به اندازه کافی خوب بازی نکردند و ما به عنوان بازیکن زیر فشار قرار گرفتیم.» 

1767666

با این حال، یونایتد زیر نظر تن هاخ، شروعی متزلزل و داستان عجیب کریستیانو رونالدو را پشت سر گذاشت تا به بهترین شکل خود در دو سال اخیر نزدیک شود. مگوایر از دیدن این پیشرفت باشگاه خرسند است، حتی اگر خودش در حال از دست دادن جایگاهش در تیم باشد و از این فرصت برای مبارزه برای بازگشت به تفکرات مرد هلندی استفاده خواهد کرد.

او اضافه کرد:» هیچ کس در فصل گذشته تحسین نشد، بنابراین این یک مشکل کلی تیم در فصل قبل بود، اما این فصل اوضاع خیلی بهتر است. این اولین سالی است که در چند بازی واقعاً روی نیمکت می‌نشینم. بدیهی است که مصدومیتی هم داشتم، مصدومیتی از ناحیه ران که من را چهار هفته دور نگه داشت، اما برای بازگرداندن جایگاهم می‌جنگم»

انتظار می رود مگوایر در دیدار روز شنبه انگلیس و مدافع عنوان قهرمانی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها