کد خبر : 1858026 | 17 آذر 1401 ساعت 13:00 | 5.2K بازدید | 2 دیدگاه

جلسه مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی

دبیر: مسابقات در فضای سالم برگزار خواهد شد

جلسه نمایندگان تیم های حاضر در فینال لیگ برتر کشتی فرنگی با رئیس فدراسیون برگزار شد.

دبیر: مسابقات در فضای سالم برگزار خواهد شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، جلسه نمایندگان تیم‌های حاضر در فینال لیگ برتر کشتی فرنگی صبح امروز با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، حمید یاری رئیس سازمان لیگ و سرمربیان و نمایندگان تیم‌های حاضر برگزار شد.

علیرضا دبیر در این جلسه با تشکر از تمامی تیم‌هایی که در لیگ حضور داشتند و سرمایه گذاری کردند گفت: لیگ برای ما مهم است و تمام تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن آن انجام خواهیم داد. با حضور تیم‌ها در لیگ سرمایه در کشتی وارد شد و کشتی‌گیران به منافع مادی رسیدند.

دبیر افزود: مسابقات در فضایی آرام برگزار خواهد شد و لطفاً شما نیز در این خصوص با عوامل برگزار کننده به نحو احسن همکاری کنید و با آرامش کشتی‌گیران خود را مدیریت کنید.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه جلسه‌ای را نیز با داوران مسابقات برگزار کرده است، تصریح کرد: اگر اشتباه داوری صورت گرفت روی اسکوربورد برای حاضرین نمایش داده خواهد شد و ژوری با بلندگو موضوع داوری را برای همه توضیح دهد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان لیگ برتر هدف ما برگزاری جام باشگاه‌‌های جهان است تا کشتی‌گیران و مربیان قراردادهای خوبی را ببندند.

مرحله نهایی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) روز جمعه 18 آذر ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها