کد خبر : 1858031 | 17 آذر 1401 ساعت 13:39 | 333K بازدید | 86 دیدگاه

گزارش جنجالی روزنامه رکورد

رونالدو تهدید کرد: اردو را ترک می‌کنم

نشریه رکورد در خبری اختصاصی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو پس از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی بازی با سوئیس قرار ندارد، فرناندو سانتوس را تهدید به ترک اردو کرد.

رونالدو تهدید کرد: اردو را ترک می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک مکالمه پرتنش با فرناندو سانتوس و زمانی که متوجه شد در ترکیب ابتدایی پرتغال برابر سوئیس جایی ندارد، رونالدو تهدید به ترک اردو کرد. نشریه رکورد گزارش خود در مورد جنجال رونالدو را اینچنین شروع می کند.

 نیمکت نشینی رونالدو برابر سوئیس مثل یک بمب فوتبال دنیا را تکان داد و تیتر شماره یک امروز رکورد نیز به همین اختصاص دارد:«رونالدو تهدید به رفتن کرد.»

1777190

 

داستان از اینجا شروع شد که سانتوس تصمیم گرفت در دقیقه 65 بازی برابر کره جنوبی رونالدو را تعویض کند. فوق ستاره که از این تصمیم خشمگین بود، هنگام رفتن به سمت نیمکت رو به مربی گفت:«مثل اینکه خیلی عجله داشتی من را تعویض کنی.»

 جمله ای که کافی بود تا سانتوس را عصبانی کند. رونالدو در واقع یکی از تعویضی هایی بود که سانتوس برای عوض کردن جریان بازی در نظر گرفت. در دیداری که پرتغال در نهایت 1-2 باخت.

1776608

 در نشست خبری قبل از بازی با سوئیس وقتی از سانتوس در مورد عصبانیت رونالدو از تعویض سوال شد، او اینگونه پاسخ داد:«البته که از رفتار او خوشم نیامد ولی الان اینجا نیستیم تا در مورد رونالدو حرف بزنیم. این موضوعی است که در خود تیم حل خواهد شد و نیازی نیست با رسانه ها در موردش حرف بزنم. همه تمرکز ما روی سوئیس است.» 

1777192

مشخص بود که سانتوس در واکنش به رفتار رونالدو برنامه ای خاص دارد و آن هم نیمکت نشین کردن او در بازی تعیین کننده برابر سوئیس بود.

رکورد نوشته است که سانتوس در رختکن و قبل از اعلام یازده بازیکن اصلی به رونالدو اطلاع می دهد که در ترکیب ثابت نیست. رونالدو که انتظار شنیدن چنین حرفی را نداشت با عصبانیت و تهدید گفت:«شرایط اینطور باشد من از اردو می روم.»

1776592

 این ادعا توسط فدراسیون فوتبال پرتغال رد شده ولی رکورد اصرار به درستی آن دارد. همچنین رکورد نوشته است که رونالدو خیلی زود از تصمیم خود برای ترک اردو عقب نشینی می کند. او به این نتیجه رسیده که حرکتش ممکن است باعث به حاشیه رفتن تیم و حذف از جام جهانی شود و در این صورت او مقصر اصلی معرفی خواهد شد که برای وجه مثبت او در میان مردم پرتغال خطری بالقوه محسوب می شد. او تیم ملی را در اولویت قرار داد و پرتغال نیز 6-1 سوئیس را برد.

1777191

کار به اینجا ختم نشد. رونالدو روز گذشته با تیم ذخیره ها تمرین نکرد و تصمیم گرفت با بازیکنانی که برابر سوئیس به میدان رفته بودند در سالن بدنسازی تمرین کند. این در حالی است که تیم پزشکی پرتغال تایید کرده است که رونالدو هیچ مصدومیتی ندارد و در بهترین فرم به سر می برد. تصمیمی که حیرت خبرنگاران پرتغالی حاصر در کمپ را به دنبال داشت. سرپیچی دوباره از دستور سانتوس ممکن است برای رونالدو عواقب سخت دیگری را نیز به دنبال داشته باشد. پرتغال شنبه باید در یک چهارم نهایی برابر مراکش قرار بگیرد و شاید رونالدو در آن بازی یک دقیقه هم بازی نکند. حاشیه ها برای کریستیانو تمامی ندارند.

دیدگاه‌ها