کد خبر : 1858035 | 17 آذر 1401 ساعت 13:38 | 17.3K بازدید | 4 دیدگاه

وعده جالب واکر به یک گربه در صورت قهرمانی

کایل واکر اعلام کرد که اگر انگلیس به قهرمانی جهان برسد، یک گربه خیابانی را با خود به منچستر می برد.

وعده جالب واکر به یک گربه در صورت قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، حضور گربه های خیابانی در خلال برگزاری رقابت های جام جهانی، حواشی زیادی را در پی داشته است. پس از اتفاقات نشست خبری روز گذشته وینیسیوس جونیور و حضور یک گربه روی میز کنفرانس، کایل واکر نیز فاش کرد که گربه ای به نام "دیو" می تواند طلسم شانس انگلیس در جام جهانی باشد.

تیم ملی انگلیس ممکن است به دلیل پوشیدن لوگوی سه شیر بر روی پیراهن‌های خود مشهور باشد، اما اکنون یک گربه اردوی آنها را تحت تأثیر قرار داده است. تعدادی از اعضای تیم با یک گربه خیابانی که در هتل تیم در الوکره مستقر است، عکس های یادگاری گرفته اند.

جان استونز و کایل واکر، دو بازیکن منچسترسیتی، افرادی هستند که تصاویر خود را با این گربه ملقب به دیو منتشر کرده اند. اما این گربه اکنون می تواند یک بلیت یک طرفه به منچستر را برای خودش دست و پا کند چرا که واکر گفت که "امیدوار است" دوست گربه سان جدیدش بتواند ثابت کند که طلسم خوش شانسی این تیم در دیدار مرحله یک چهارم نهایی برابر فرانسه است.

1777193

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه چطور قصد دارد کیلیان امباپه را در ورزشگاه البیت متوقف کند، به گربه اش اشاره کرد و گفت: "دیو خوب است."

واکر اضافه کرد: او شب قبل با یک گربه دیگر یک دعوای کوچک داشت. من فکر می کنم آنها بر سر قلمرو و غذا می‌جنگند. اما او کارش را خوب انجام می دهد.

مدافع سه شیرها اضافه کرد: امیدوارم بتوانم به قولم پایبند باشم که اگر بخواهیم جام جهانی را ببریم، او با ما به خانه خواهد آمد. دیو خوب است، از درخواست شما متشکرم.

1777194

"دیو" تنها عضوی از جامعه گربه ها نبود که در خلال برگزاری مسابقات جام جهانی، خودی نشان داد چرا که روز گذشته و در خلال برگزاری نشست خبری وینیسیوس جونیور برزیلی، یک گربه روی میز کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد.

این گربه در نهایت توسط مدیررسانه ای برزیل از روی میز به پایین پرتاب شد که این حرکت با اعتراض های زیادی در فضای مجازی همراه شد.

دیدگاه‌ها