کد خبر : 1858036 | 17 آذر 1401 ساعت 13:36 | 19.5K بازدید | 11 دیدگاه

دروازه‌بان هلند:

می‌توانم پنالتی مسی را بگیرم

آندری‌یس نوپرت، دروازه‌بان تیم ملی هلند، اعلام کرد در صورتی که دیدار این تیم مقابل آرژانتین در یک چهارم نهایی جام جهانی به ضربات پنالتی کشیده شود، آماده است تا ضربه پنالتی لیونل مسی را مهار کند.

می‌توانم پنالتی مسی را بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب نوپرت به عنوان دروازه بان اول هلند در جام جهانی قطر توسط لوئی فن خال، تعجب بسیاری را به همراه داشت اما این دروازه بان بلندقامت با نمایش‌های خوبش، یکی از عوامل رسیدن هلند به جمع هشت تیم پایانی جام بود. 
نارنجی‌ها در مرحله بعد باید به مصاف آرژانتین و لیونل مسی بروند و نوپرت که در دیدار مقابل سنگال در همین رقابت‌ها، اولین بازی ملی اش را برای هلند انجام داد، نگران روبرو شدن با یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال نیست.

1777197

او در پاسخ به سوالی در مورد قرار گرفتن مقابل مسی در ضربات پنالتی گفت:"من همیشه برای این کار آماده هستم و او هم ممکن است پنالتی خراب کند. ما این را در ابتدای این رقابت ها دیدیم. بنابراین او هم مانند ماست. او هم انسان است. مطمئنا او بازیکن خوبی است اما مطمئنا من می‌توانم پنالتی‌ها را مهار کنم."
مسی تا اینجای رقابت های جام جهانی دو پنالتی زد که اولی را مقابل عربستان سعودی تبدیل به گل کرد اما در دیدار برابر لهستان ضربه اش را از دست داد.
 

دیدگاه‌ها