کد خبر : 1858039 | 17 آذر 1401 ساعت 14:04 | 26.7K بازدید | 6 دیدگاه

روی صندلی چرخدار: مارادونا در ناپولی ظاهر شد

انتشار ویدیویی از یک فرد بر روی ویلچر با شباهت بی‌حد‌واندازه به مارادونا در توییتر واکنش‌برانگیز شد.

روی صندلی چرخدار: مارادونا در ناپولی ظاهر شد

به گزارش "ورزش سه" با وجود این که دو سال از درگذشت دیگو آرماندو مارادونا (1960-2020) می گذرد، بسیاری از موقعیت ها ما را به یاد تصویر و میراث او می اندازند. در سال‌های اخیر، پخش ویدیوها یا تصاویر مربوط به لحظاتی که به طور معجزه آسایی، فردی بسیار شبیه به ستاره آرژانتینی ظاهر می‌شود، عادی شده است. اکنون ویدئویی از مردی با ویژگی‌های مشابه نابغه دنیای فوتبال در فضای مجازی منتشر شده که نکته جالب در خصوص آن، محل ثبت این ویدیو است؛ ناپل، میعادگاه عاشقان ماردونا!

در ویدئویی که توسط یکی از کاربران توییتر به نام چیرو پیپولی به اشتراک گذاشته شده است، شخصی در حال حمل و نقل روی ویلچر، با عینک آفتابی و کلاه ظاهر می شود، اما چیزی که توجه را به خود جلب کرد ریش قفل دار و موهای کمی بلند او بود که ظاهری شبیه به آن تیپی داشت که دیگو در دوره مربیگری تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی از آن استفاده کرد.

این ظاهر جدید فردی با ویژگی های مشابه، هوادارانی را که مشتاقانه منتظر دیدار روز جمعه مقابل هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر 2022 هستند را حسابی به وجد آورد و یاد و خاطره دیگو را برای آنها زنده کرد.

دیدگاه‌ها