کد خبر : 1858042 | 17 آذر 1401 ساعت 14:17 | 22.6K بازدید | 4 دیدگاه

استقبال صمیمانه از شاگردان بنتو

کسی به بازیکنان کره تخم مرغ پرتاب نکرد (عکس)

شب گذشته کاروان کره‌جنوبی از فرودگاه اینچئون وارد این کشور شد.

کسی به بازیکنان کره تخم مرغ پرتاب نکرد (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم‌ملی کره‌جنوبی که پس از ۱۲ سال توانست به مرحله حذفی صعود کند، در دیدار یک هشتم نهایی با نتیجه پرگل ۴-۱ به برزیل باخت تا عملکرد درخشانش برای بسیاری از هواداران این تیم تحت تاثیر این باخت قرار بگیرد.

با این حال برخلاف جام جهانی روسیه، این بار طرفداران کره‌جنوبی استقبال گرمی از اعضای این تیم انجام دادند و پرشمار راهی فرودگاه اینچئون شده و یاران سون هیونگ مین را تشویق کردند.

1777216

پائولو بنتو که در نشست خبری از هدایت کره کناره‌گیری کرد، خطاب به هواداران گفت: از اینکه به فرودگاه آمدید و از من استقبال کردید متشکرم و همچنین خوشحال و مفتخرم. بیش از چهار سال است که در تیم ملی هستم و از حمایت هواداران در این مدت سپاسگزارم.

1777215

سون هیونگ مین هم که باوجود شروع تمرینات تاتنهام ترجیح داده که به کشور بازگردد، به هواداران وعده داد که کره‌جنوبی تیم قدرتمندتری در آینده خواهد داشت.

1777217

به نوشته خبرگزاری یونهاپ بیش از هزار هوادار در فرودگاه حضور داشتند که این تعداد از طرفداران ژاپنی در فرودگاه توکیو برای استقبال از تیم هاجیمه موریاسو هم بیشتر است.

کیم سونگ گیو (الشباب) و یونگ وو یونگ (السد) که در باشگاه‌های خاورمیانه هستند و یونگ وو یونگ (فرایبورگ) که در لیگ آلمان بازی می‌کند بدون بازگشت به کره، به اردوی تیم خود پیوستند.

1777218

قرار است بازیکنان کره در ضیافت ناهار با رییس جمهور این کشور شرکت کنند و پس از آن بنتو برای استراحت راهی پرتغال می‌شود.

دیدگاه‌ها