کد خبر : 1858055 | 17 آذر 1401 ساعت 15:15 | 60.9K بازدید | 28 دیدگاه

چطور می توانید کریس را یک مشکل بدانید؟

آنچلوتی: شاید رونالدو حس می‌کند هنوز ۲۰ ساله است!

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به اتفاقاتی که برای کریستیانو رونالدو رخ داده واکنش نشان داد.

آنچلوتی: شاید رونالدو حس می‌کند هنوز ۲۰ ساله است!

به گزارش "ورزش سه" کریستیانو رونالدو در یکی، دو ماه اخیر درگیر حواشی عجیب و غریبی بوده است. قبل از شروع جام جهانی او مصاحبه تندی علیه منچستریونایتد و سرمربی هلندی این تیم انجام داد که نهایتاً منجر به فسخ قراردادش با باشگاه انگلیسی شد.

تازه ترین حاشیه در مورد کریستیانو رونالدو در همین جام جهانی رخ داد. جایی که او در ترکیب اصلی تیم ملی پرتغال قرار نگرفت و امروز نشریه رکورد مدعی شد که این بازیکن قصد داشته به همین دلیل اردوی تیم ملی را پیش از تقابل با سوییس ترک کند. هرچند که ساعتی پیش فدراسیون فوتبال پرتغال رسما این مسئله را تکذیب کرد.

1777252

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید که سابقه کار با کریستیانو رونالدو در همین تیم را در کارنامه داشته درباره وضعیت این فوق ستاره پرتغالی و حاشیه هایی که برای او به وجود آمده می گوید: "مشکل چیست؟  نمی‌دانم، شاید او هنوز حس می‌کند 20 ساله است، زیرا احساس خوبی دارد.  او در تمام دوران حرفه ای خود از بدنش مراقبت کرده، اما اکنون رقابت سخت تر شده است.

من دو سال سرمربی او بودم و هیچ مشکلی وجود نداشت، برعکس حتی او مشکلات من را حل کرد. او در هر بازی یک گل می زند، چگونه می توانید او را مشکل تلقی کنید؟ او به خوبی تمرین می کند و مراقب تمام جزئیات است.  برای من مربیگری برای او بسیار آسان بود.  او یک بازیکن استثنایی است."

دیدگاه‌ها