کد خبر : 1858069 | 17 آذر 1401 ساعت 16:55 | 59.3K بازدید | 5 دیدگاه

اسطوره تمام نشدنی ژاپن در راه فوتبال پرتغال!

کازویوشی میورا، ستاره کهنه‌کار ژاپنی که اخیرا رکورد خارق‌العاده‌ای به ثبت رساند و در پنجاه و پنج سالگی در یک مسابقه رسمی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد، حالا قرار است راهی یک تیم پرتغالی شود.

اسطوره تمام نشدنی ژاپن در راه فوتبال پرتغال!

به گزارش "ورزش سه"، کازویوشی میورا، ملی‌پوش سابق ژاپنی سوزوکا، به زودی برای یک باشگاه دسته دومی پرتغال بازی خواهد کرد.

1777289

او یکی از اسطوره‌های فوتبال ژاپن است و دو ماه پیش در یک بازی رسمی در لیگ دسته چهار این کشور با 55 سال و 225 روز سن، به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد تا رکورد خارق‌العاده‌ای به نام او ثبت شود. میورا که در ژاپن با لقب پادشاه کازو شناخته می‌شود چند ماه دیگر تولد پنجاه و شش سالگی‌اش را جشن می‌گیرد. در دیدار دو تیم سوزوکا و کریاکائو شینجوکو که در ورزشگا تازه بازسازی‌شده ملی توکیو برگزار شد، میورا در جریان پیروزی 1-0 سوزوکا، به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت.

1752031

در حالی که به نظر می رسید میورا به زودی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد، رسانه های ژاپنی خبر از سفر او به پرتغال برای امضای قرارداد با باشگاه "یو دی اولیویرنزه" در دسته دوم فوتبال پرتغال دادند. اخیرا گروه سرمایه گذاری اونودرا که مالک باشگاه اف سی یوکوهاماست، سهام باشگاه اولیویرنزه را خریداری کرده اند. یوکوهاما باشگاهی است که میورا تا فصل گذشته در آنجا بازی می کرد.

دیدگاه‌ها