کد خبر : 1858078 | 17 آذر 1401 ساعت 17:19 | 63.9K بازدید | 6 دیدگاه

آنچلوتی بازیکن مورد علاقه‌اش در جام جهانی را معرفی کرد

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، به تمجید از عملکرد ریچارلیسون پرداخته است.

آنچلوتی بازیکن مورد علاقه‌اش در جام جهانی را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال برزیل در ادوار مختلف تاریخ ستاره های بزرگی در خط حمله داشته و در اغلب اوقات معمولا یکی از بهترین مهاجمان جهان اهل این کشور بوده است. اما در جام جهانی 2022،  ریچارلیسون، مهاجم بلندقامت تاتنهام در خط حمله این تیم قرار گرفته و البته نمایش خوبی نیز در ترکیب سلسائو داشته است. کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید که در اورتون با این بازیکن کار کرده، ریچارلیسون را مورد ستایش قرار داده و اذعان داشت و او نماینده مهاجمان مدرن دنیای فوتبال است.

1777310

کارلو آنچلوتی گفت: "ریچارلیسون مهاجمی مدرن و کامل است که البته در بازی با توپ چندان دقیق نیست، اما استارت های لحظه آخری این بازیکن نیز فوق العاده است. البته ریچارلیسون از نظر فیزیکی غول پیکر نبوده و خیلی تنومند نیست، اما روی هوا فوق العاده بوده و ضربات سر بسیار خوبی می زند.

ریچارلیسون از آن دسته مهاجمان معمول و عرف فوتبال برزیل نیست، اما یکی از بهترین های جهان در خط حمله محسوب می شود. دوران بازیکنانی چون زلاتان ابراهیموویچ، کریستیانو رونالدو، لوئیس سوارز، ادینسون کاوانی، لیونل مسی و کریم بنزما رو به پایان است. آنها اغلب  بیش از 35 سال دارند و رابرت لواندوفسکی نیز سال آینده 35 ساله خواهد شد. نسل جدید شامل ستاره هایی چون کیلیان امباپه، ریچارلیسون، ارلینگ هالند، جولیان آلوارز و داروین نونیز خواهد بود."

دیدگاه‌ها