کد خبر : 1858080 | 17 آذر 1401 ساعت 18:01 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

رقبای مردانی و نعمت زاده مشخص شدند

مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۲ برگزار شد و طی آن ۲ تکواندوکار ملی پوش کشورمان رقبای خود را شناختند.

رقبای مردانی و نعمت زاده مشخص شدند

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر، مسابقات مرحله نهایی گرندپری در سال ۲۰۲۲ از فردا جمعه ۱۸ آذرماه با حضور ۱۲۸ تکواندوکار از ۴۰ کشور به میزبانی عربستان در سالن «گرین هال» شهر ریاض آغاز می‌شود.

در روز نخست تکواندوکاران در کلیه اوزان ۴۹، ۵۷-، ۶۷- ۶۷+ کیلوگرم زنان، ۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۰- کیلوگرم مردان تا مرحله نیمه نهایی برگزار می‌شود. شنبه ۱۹ آذرماه نیز مبارزات در مرحله نیمه نهایی و فینال انجام خواهد شد.

فردا جمعه در روز نخست، مبینا نعمت زاده دارنده مدال طلای نوجوانان جهان و آسیا در سال ۲۰۲۲ دور نخست به دیدار «دانیلا سوزا» که دو هفته قبل موفق به کسب مدال طلای جهان در وزن ۴۶- کیلوگرم شده بود، با رنکنیگ ۲ المپیکی می‌رود. وی در صورت برتری باید با برنده کلمبیا و صربستان مبارزه کند.

سجاد مردانی دارنده مدال برنز سال ۲۰۲۲ جهان در وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز در اولین دیدار به مصاف «صالح سیسه» نفر هشتم رنکینگ المپیکی و دارنده طلای المپیک ۲۰۱۶ می‌رود. مردانی در صورت کسب پیروزی باید با برنده مراکش و برزیل مبارزه کند.

دیدگاه‌ها