کد خبر : 1858084 | 17 آذر 1401 ساعت 18:37 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل های به استقلال و پرسپولیس اتفاق فوتبالی است

میری: استقلالی‌ها هم عملکرد خوبمان را تایید می‌کنند

بازیکن نفت مسجدسلیمان درباره دیدار دوستانه این تیم مقابل استقلال گفت: هر دو تیم عملکردی پایاپای داشتند.

میری: استقلالی‌ها هم عملکرد خوبمان را تایید می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان که در راستای آماده سازی برای شروع دوباره مسابقات لیگ چند روزی است در تهران اردو زده، ظهر روز پنجشنبه در دیداری تدارکاتی توانست تیم استقلال را با نتیجه یک بر یک متوقف کند.شاگردان رضا مهاجری که در این بازی از حریف خود عقب افتاده بودند خیلی زود توانستند کار را به تساوی بکشانند.

پیمان میری که تک گل نفتی‌ها در این بازی را به ثمر رساند، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: برای دیدار با فولاد آماده می شویم تا انشاالله یک شروع خوب در مسابقات داشته باشیم. همه بازیکنان آن چند بازی که نتایج ضعیف رقم خورد را فراموش کرده‌ایم و از حالا به بعد را با یک ذهنیت خوب به رقابت‌های لیگ نگاه می‌کنیم.

1777322

او که حالا در مجموع دیدارهای دوستانه و رسمی تجربه گلزنی مقابل استقلال و پرسپولیس را کسب کرده، در این باره عنوان کرد: بالاخره فوتبال همین است دیگر. خدا را شکر امروز توانستیم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم. قطعا خود استقلالی‌ها هم نمایش خوب بازیکنان ما را تایید می‌کنند. آنها دیدند که ما به معنای واقعی کلمه مقابل آنها فوتبال بازی کردیم.

مهاجم با تجربه نفت درباره شرایط دو تیم در این بازی افزود: هم ما و هم استقلال موقعیت های دیگری هم داشتیم که تبدیل به گل نشد و دو تیم یک بازی پایاپای ارائه دادند. هواداران نفت و مردم مسجدسلیمان مطمئن باشند که از این به بعد تلاش ما این است که نتایج درخشانی رقم بزنیم که باعث شادی دل آنها شود. استقلال و پرسپولیس دو تیم بزرگ و پر طرفدار کشور هستند و همه بازیکنان سایر تیم‌ها مقابل آنها هم خودی نشان دهند و هم بهترین عملکردشان را ارائه کنند.

میری در پایان با تاکید بر تلاش تیمی نفت برای جبران نتایج گذشته، گفت: قطعا گل زدن من حاصل زحمت همه تیم است. امیدوارم این روند برای من و تیم ادامه دار باشد تا در لیگ هم بتوانم برای تیمم گلزنی کنم. البته از آن مهمتر این است که برای تیم نفت مسجدسلیمان مفید واقع شوم حالا اینکه من گل بزنم یا دیگر بازیکنان چندان فرقی نمی‌کند. همیشه آنچه درون زمین مدنظر قرار می‌دهم این است که شرح وظایفم را به درستی پیاده کنم و ضریب اشتباهاتم را به حداقل برسانم.

دیدگاه‌ها