کد خبر : 1858100 | 17 آذر 1401 ساعت 19:59 | 7.7K بازدید | 4 دیدگاه

اوپامکانو: برای انگلیس برنامه ویژه داریم

دایوت اوپامکانو، ستاره فرانسه، در آستانه دیدار تیم ملی کشورش مقابل انگلیس گفت خروس‌ها برای دیدار با انگلیس برنامه ویژه‌ای طراحی خواهند کرد.

اوپامکانو: برای انگلیس برنامه ویژه داریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه روز شنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر به مصاف انگلیس می‌رود. دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسه، امشب در آستانه این دیدار در یک نشست خبری شرکت کرد و درباره بازی بزرگ تیمش با انگلیس صحبت کرد.

این مدافع فرانسوی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره تک‌تک بازیکنان انگلیس گفت نمی‌خواهد راجع به بازیکنان حریف به صورت انفرادی صحبت کند چرا که تنها چیزی که برایش اهمیت دارد پیروزی مقابل تیم انگلیس است نه بازیکنانش. او همچنین گفت فرانسه با برنامه‌ای ویژه به مصاف سه‌شیرها خواهد رفت.

1777356

اوپامکانو در نشست خبری امشب فرانسه به خبرنگاران گفت:

به عنوان مدافع برنامه خاصی برای مهار کین، فودن و بلینگام داری؟
ما به عنوان تیم فرانسه برنامه ویژه‌ای برای انگلیس خواهیم داشت. آنها همه بازیکنانی در کلاس جهانی هستند. ما در یک‌چهارم نهایی جام جهانی بازی خواهیم کرد و همه می‌دانند بازی در چنین مرحله‌ای اصلا ساده نخواهد بود. با هوگو لوریس درباره مهاجمان حریف صحبت نکرده‌ایم ولی می‌دانم که به خصوص درباره هری کین باید با هم صحبت کنیم. ولی من کین را می‌شناسم و می‌دانم به عنوان مهاجم چه خصوصیاتی دارد.

و درباره جود بلینگام؟
من او را می‌شناسم. ما مقابل هم بازی کرده‌ایم. می‌دانید که بازیهای بایرن و دورتموند مثل جنگ است. بلینگام بااستعداد است و بازیکن خیلی خوبی است. او در این جام در تک‌تک بازی‌های تیمش حضور داشته و در حال کسب تجربه است. ما نبرد خوبی خواهیم داشت.

اوپامکانو در تیم ملی فرانسه چطور شرایطش را تغییر داد؟
درست است که من در این تیم دوره‌ بدی داشتم ولی هرگز به این فکر نیفتادم که دوران حضورم در تیم ملی تمام شده است. در بایرن و با مربی شخصی‌ام سخت تلاش کردم و می‌دانستم دوباره به تیم ملی دعوت خواهم شد.

1777359

نظرت درباره جام جهانی در قطر؟
اینجا خیلی گرم به ما خوشامد گفتند. این اولین جام جهانی من است و بنابراین دارم سعی می‌کنم تا حد ممکن از آن لذت ببرم. شرایط اینجا عالی است؛ از هتل‌ها و استادیوم و همه چیز. خونگرمی مردم اینجا و همه چیز تاثیرگذار بوده است.

به عنوان مدافع کدام مهاجم برای تو بیشتر دردسرساز بوده: امباپه یا هالند؟
آنها مهاجمان متفاوتی هستند. کیلیان بیشتر دریبل‌زن است و هالند مهاجمی است که در محوطه جریمه حضور دارد تا کار را تمام کند. مقایسه کردن فوتبالیست‌ها را اصلا دوست ندارم ولی هر دوی آنها بازیکنانی در کلاس جهانی هستند و برای یک مدافع، دفاع کردن در مقابل‌شان دشوار است.

و آخرین نظرت درباره حضور در یک‌چهارم نهایی جام جهانی؟
هر کسی دوست دارد در یک‌چهارم نهایی جام جهانی بازی کند. من افتخار می‌کنم ولی کار ما تمام نشده است. برای حضور داشتن در ترکیب و بازی کردن به تلاش ادامه خواهم داد. امیدوارم روز شنبه مقابل انگلیس عملکرد خوبی داشته باشم و به بهترین شکل ممکن به تیم کمک کنم.

دیدگاه‌ها