کد خبر : 1858106 | 17 آذر 1401 ساعت 20:05 | 54.5K بازدید | 4 دیدگاه

ساپینتو گول ظاهر جدید حردانی را نخورد!

تیم فوتبال استقلال در راستای برنامه‌های آماده‌سازی خود جهت شروع دوباره لیگ برتر، ظهر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت.

ساپینتو گول ظاهر جدید حردانی را نخورد!

به گزارش ورزش سه، بازی دو تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شد و آبی‌ها در هر دو نیمه با ترکیب‌های متفاوت به میدان رفتند اما در نیمه نخست باز هم کوین یامگا در پست دفاع راست به کار گرفته شد. در این بازی که نهایتا با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید، صالح حردانی در نیمه دوم با ظاهری جدید و مدل ریش متفاوت وارد زمین شد. شماره ۲ استقلال که در نیم فصل نخست موهای کوتاه‌تری داشت حالا چهره‌اش را تغییر داده و با مدل ریش‌ متفاوت و موهای بلندتر به میادین بازگشته است. 
حردانی که رقابت حضور در جام‌جهانی قطر را به محرمی و رضاییان واگذار کرده است به خوبی می‌داند برای رسیدن به ترکیب تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا نیاز به بازی کردن دارد. اتفاقی که این فصل برای او خوب پیش نرفته و یامگا، وینگر فرانسوی این تیم توانسته اعتماد ساپینتو را در دفاع راست جلب کند و حردانی را نیمکت‌نشین کند.

1777365

حردانی در این فصل و پس از نمایش نه چندان درخشانی که در هفته چهارم مقابل همین نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر داشت از ترکیب اصلی خارج شد و از همان بازی، وینگر خارجی آبی‌ها با تغییر پست جانشین او شد و ساپینتو ترجیح داد به این شکل بتواند همزمان از محمد محبی و مهدی قایدی در بال راست و چپ تیمش در خط حمله استفاده کند.

باید دید با شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر، حردانی می‌تواند شرایط نامطمئن خود در ترکیب استقلال را تغییر دهد و جایگاهش را از یامگا پس بگیرد.

دیدگاه‌ها