کد خبر : 1858107 | 17 آذر 1401 ساعت 20:12 | 40.3K بازدید | 5 دیدگاه

رونالدوی دوم در پرتغال زنگ خطری دیگر:

این ستاره هم طاقت نیمکت‌نشینی ندارد!

کریستیانو رونالدو در تبدیل شدن به یک نیمکت‌نشین تنها نبوده و ستاره تیم گواردیولا هم به سرنوشت او دچار شده است.

این ستاره هم طاقت نیمکت‌نشینی ندارد!

به گزارش "ورزش سه" ژائو کانسلو که پیش از این مقابل سوئیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی روی نیمکت نشسته بود، امروز به عنوان بازیکن تعویضی، دو روز قبل از بازی با مراکش با تیم تمرین کرد. تنزل رتبه ای شبیه به کریستیانو رونالدو که پذیرش آن برای این مدافع دشوار است.
ژائو کانسلو نیز مانند کریستیانو رونالدو، تمرینات خود را از بعدازظهر پنجشنبه بدون حضور در جمع بازیکنان اصلی آغاز کرد. مانند رونالدو، کانسلو نیز مقابل سوئیس بازیکن تعویضی بود اما برخلاف برنده پنج‌باره توپ طلا که برای جشن گرفتن اولین گل های پرتغالی‌ها به نزد هم‌تیمی‌هایش آمده بود، ستاره منچسترسیتی روز سه شنبه روی نیمکت نشست و ناراحتی خود را نشان داد.

1777373

عملکرد کانسلو در دو بازی اول مرحله گروهی در سمت راست بسیار متوسط ​​بود اما در بازی سوم در سمت چپ راحت تر بود ولی درنهایت او در مرحله یک هشتم نهایی وارد بازی نشد. دیوگو دالوت، در سمت راست، وضعیت بسیار خوب خود را تثبیت کرد و رافائل گوئریرو نیز روز سه شنبه خود را بسیار آماده نشان داد تا این سوال در ذهن پیش بیاید که آیا فرناندو سانتوس می تواند خطر از دست دادن تنها ذخیره دفاعی خودش از دور بازیکنان آماده را به جان بخرد؟ این یکی از سوالاتی است که دو روز قبل از رویارویی با مراکش مطرح می شود. به خصوص که دانیلو پریرا و نونو مندز مصدومان پاریسی اردوی پرتغال هر دو روز پنجشنبه کمپ تیم را ترک کردند.

دیدگاه‌ها