کد خبر : 1858114 | 17 آذر 1401 ساعت 21:25 | 15.9K بازدید | 4 دیدگاه

فرناندو سانتوس و ۴۸ ساعت تا تعبیر کابوس انریکه؛

رکراکی متخصص اخراج مربیان در جام جهانی

ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، در دوران کاری خود، سابقه پررنگی در برکناری مربیان حریف دارد.

رکراکی متخصص اخراج مربیان در جام جهانی

به گزارش ورزش سه، در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، باعث برکناری سرمربی تیم‌های اسپانیا و بلژیک شد.

تیم ملی بلژیک در دور دوم مرحله گروهی، با دو گل مغلوب مراکش شد و همین مسئله باعث شد تا پس از حذف این تیم از جام جهانی 2022، روبرتو مارتینز از سرمربیگری تیم ملی بلژیک استعفا بدهد.

تیم ملی مراکش سپس در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات، در ضربات پنالتی اسپانیا را از جام جهانی حذف کرد تا فدراسیون فوتبال این کشور، تصمیم به برکناری لوییس انریکه و انتخاب لوئیس دلافوئنته برای جانشینی او بگیرد.

نتایج تیم تحت هدایت رکراکی همچنین باعث شد تا تعدادی از بازیکنان نیز تصمیم به خداحافظی از تیم ملی کشور خود بگیرند؛ این اتفاقی است که در مورد ادن هازارد رخ داد و بوسکتس نیز در حال بررسی این تصمیم است.

رکراکی در دوران حضور خود در باشگاه الوداد کازابلانکا هم باعث اخراج الاسعد الشابی، مارک ویلموتس و رشید الطوسی، سه سرمربی باشگاه رجا شد. در سطح قاره‌ای نیز پیروزی الوداد در فینال لیگ قهرمانان آفریقا مقابل الاهلی مصر باعث شد که پیتسو موسیمانه از سرمربیگری الاهلی کنار گذاشته شود.

مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، روز شنبه به مصاف پرتغال خواهد رفت و مراکشی‌ها رویای این را دارند که ولید رکراکی، فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال را هم از سمت خود برکنار کند.

دیدگاه‌ها