کد خبر : 1858117 | 17 آذر 1401 ساعت 22:21 | 25.4K بازدید | 16 دیدگاه

تفاوت دو نشست خبری سرمربیان هلند و آرژانتین

تاثیر تجربه: آرژانتینی‌ها نتوانستند فن‌خال را عصبانی کنند

در آستانه دیدار هلند و آرژانتین در یک‌چهارم نهایی جام جهانی که فردا برگزار می‌شود نشست‌های امروز سرمربی‌های دو تیم جوی کاملا متفاوت داشت.

تاثیر تجربه: آرژانتینی‌ها نتوانستند فن‌خال را عصبانی کنند

به گزارش "ورزش سه"، فردا دو مدعی قهرمانی در قطر یعنی هلند و آرژانتین یکی از سخت‌ترین دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی را برگزار می‌کنند. اما امروز که نشست‌های خبری سرمربی‌های دو تیم برگزار شد جو نشست‌ها کاملا متفاوت بود. یک نشست همراه با شوخی و خنده با هدایت لوئیس فن‌خال و یک نشست عصبی و پرتنش که اسکالونی میان‌دار آن بود.

نشست لیونل اسکالونی با سوال‌هایی همراه بود که لیونل اسکالونی را عصبانی کرد. سوالهایی که از قضا از طرف خبرنگاران آرژانتینی مطرح شد.

وقتی خبرنگاران آرژانتینی اسم رودریگو دی‌پل را مطرح کردند اسکالونی عصبانیتش را بروز داد. او گفت تمرین دیشب تیم ملی کشورش را پشت درهای بسته برگزار کرده ولی دیشب خبرهایی درباره جدا تمرین کردن دی‌پل را در رسانه‌های این کشور دیده است. او گفت باید مشخص بشود چه کسی خبرهای تیم ملی را درز داده است.

1777352

اسکالونی گفت:" من از این قضیه ناراحتم. چون تمرین ما پشت درهای بسته برگزار شد، بدون حضور خبرنگار". سرمربی آلبی‌سلسته بدون اینکه به سوال خبرنگاران آرژانتینی پاسخ سرراستی بدهد و مشخص کند که آیا دی‌پل واقعا مشکل همسترینگ دارد یا نه گفت:"وقتی این خبرها درز پیدا می‌کند شرایط پیچیده می‌شود. روشن است که بازیکنان ما اگر روز جمعه بخواهند بازی کنند باید کاملا آماده باشند. بعد از آخرین تمرین وضعیت دی‌ماریا و دی‌پل را بررسی می‌کنیم".

اما در نشست دیگر لوئیس فن‌خال که به مراتب باتجربه‌تر از همتای آرژانتینی خود است سوال‌هایی که می‌توانست جنجالی بشود را به خوبی مدیریت کرد تا در نهایت نشست او جوی شاد و همراه با شوخی داشته باشد.

یک روزنامه آرژانتینی سوالی درباره آنخل دی‌ماریا مطرح کرد که می‌توانست سرمربی هلند را عصبانی کرده و وادار به واکنش جنجالی کند. این خبرنگار آرژانتینی به سرمربی هلند گفت دی‌ماریا که زمانی در منچستریونایتد شاگردش بوده گفته بود که فن‌خال بدترین مربی دوران فوتبالش بوده است.

اما مربی کارکشته هلندی با پاسخی که نشان از تجربه بالای او در برخورد با رسانه‌ها داشت گفت:" چقدر حیف که این حرف را زده. او یکی از معدود افرادی است که تا حالا چنین حرفی درباره من زده‌اند. آنخل بازیکن خوبی است. آن زمان در زندگی شخصی‌اش مشکلاتی داشت و این روی عملکردش تاثیر گذاشت. یک مربی گاهی مجبور است تصمیماتی بگیرد که همه از آنها خوش‌شان نمی‌آید".

1777402

فن‌خال که ممفیس دیپای، بازیکن هلند، را در سالن نشست خبری در کنارش داشت به او اشاره کرد و گفت:" من در یونایتد مشکل مشابهی با ممفیس داشتم که الان همینجا کنارم نشسته. ولی حالا رابطه ما خیلی فرق کرده. حتی حاضرم او را ببوسم".

دیدگاه‌ها