کد خبر : 1858118 | 17 آذر 1401 ساعت 22:33 | 24.5K بازدید | 5 دیدگاه

کیلین امباپه ثانی هوادار انگلیس است

پسر عموی کیلین امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، حمایت خود را از تیم ملی انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 اعلام کرد.

کیلین امباپه ثانی هوادار انگلیس است

به گزارش ورزش سه، او که هم‌‌نام کیلین امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه است، 16 سال دارد و فوتبال بازی می‌کند. وی در گفت‌وگویی بیان کرد: من کیلین امباپه واقعی هستم و از انگلیس حمایت می‌کنم. اگر ساوت گیت با من تماس بگیرد، امباپه فرانسوی را متوقف خواهم کرد زیرا مانند او سریع هستم؛ این سرعت در ژن خانواده وجود دارد. من در پست دفاع بازی می‌کنم.

کیلین در پاریس، متولد شده و پدرش، پسر عموی پدر امباپه، است اما با این حال او حمایت خود را تیم ملی انگلیس اعلام کرد و گفت: پدرم و تمام خانواده‌ام از فرانسه حمایت می‌کنند اما من از انگلیس حمایت می‌کنم. همه دوستانم دیوانه سه شیرها هستند و صادقانه بگویم که الان بیشتر از فرانسوی بودن، احساس انگلیسی بودن می‌کنم. من انگلیسی را بهتر صحبت می‌کنم و بیشتر در اینجا زندگی کرده‌ام و حتی غذاهای انگلیسی را دوست دارم و آن را به غذاهای فرانسوی ترجیح می‌دهم.

کیلین با شستن ظروف ساعتی 6.50 پوند درآمد دارد و در خانه‌ای به قیمت 350 هزار پوند در براون استون زندگی می‌کند؛ این در حالی است که ستاره تیم ملی فرانسه، هفته‌ای 650 هزار پوند درآمد دارد و در آپارتمانی 3 میلیون پوندی در پاریس زندگی می‌کند و یک فراری دارد.

او که در باشگاه فرایر لین اند اپوورث توپ می‌زند، در ادامه گفت: من هیچوقت، هیچ مشکلی با اسمم نداشته‌ام، همه دوستانم قبل از امباپه من را می‌شناسند؛ بنابراین من هنوز برای آنها کیلین هستم. اما بازیکنان حریف وقتی نام من را در ترکیب می‌خوانند تعجب می‌کنند و شاید فکر می‌کنند که این یک شوخی است. یک‌بار زمانی که تلویزیون تماشا می‌کردم، در موناکو بازیکنی به نام کیلین امباپه را دیدم متوجه شدم که اسمم معروف است؛ موضوع را به پدرم گفتم و او به من گفت که او پسر ویلفرید، پسرعموی من است. من این مسئله را هیجان‌انگیز و افتخار بزرگی می‌دانم و امیدوارم در آینده با امباپه ملاقات کنم.

استیو، پدر امباپه که با پسر عمویش ویلفرد در کامرون بزرگ شده، درباره شباهت نام پسر خود با امباپه گفت: وقتی پسرم به دنیا آمد، به انتخاب نام او فکر نکردم. اسم کیلین را دوست داشتم زیرا به معنای مبارز کوچک است. زمانی که متوجه شباهت اسم این دو نفر شدم، برایم جالب بود و یک‌بار همراه با پسر عمویم، ویلفرد، برای تماشای بازی امباپه رفتیم. من فرزندانم را با کل دنیا عوض نمی‌کنم؛ من کیلین امباپه شماره یک را دارم.

دیدگاه‌ها