کد خبر : 1858125 | 17 آذر 1401 ساعت 23:47 | 26.3K بازدید | 9 دیدگاه

برای پایان شایعات: آفتابی شدن رونالدو در تمرین پرتغال

کریستیانو رونالدو که امروز شایعات اخیر درباره تنش بین او و تیم ملی پرتغال را تکذیب کرده بود ساعتی پیش در تمرین تیم ملی فوتبال کشورش شرکت کرد.

برای پایان شایعات: آفتابی شدن رونالدو در تمرین پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گزارش جنجالی روزنامه رکورد درباره ایجاد تنش بین کریستیانو رونالدو با کادر فنی و سرمربی تیم ملی پرتغال و تهدید او برای ترک کمپ تیم ملی، فدراسیون فوتبال این کشور و خود کریستیانو این شایعات را به صورت رسانه‌ای تکذیب کردند.

ساعتی پیش نیز کریستیانو رونالدو در تمرین تیم ملی پرتغال در قطر شرکت کرد تا عملا نشان دهد تمرکز او و سایر هم‌تیمی‌هایش به دیدار با مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی است.

1777428

رونالدو دیروز در سالن بدنسازی تمرین کرده بود و البته گزارش‌ها حاکی از این بود که سایر بازیکنان پرتغال هم دیروز را به تمرین و ریکاوری در سالن مشغول بوده‌اند و هیچ تمرینی روی چمن انجام نشده است. امشب اما رسانه‌ها تصویری از حضور رونالدو در تمرین گروهی پرتغال منتشر کردند.

پرتغال برای دیدار روز شنبه با مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2022 آماده می‌شود. پرتغالی‌‌ها با پیروزی درخشان 6-1 مقابل سوئیس در مرحله یک‌هشتم به این بازی رسیدند. نیمکت‌نشینی سی‌آرسون در آن بازی باعث شروع شایعات درباره رابطه او و تیم ملی پرتغال شده بود.

1777396

دیدگاه‌ها